Datum: Maandag, 04 Jun 2012, 20:00 | Bericht # 254
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik speel zelf al sinds mijn zesde pokemon. nu heb ik white. ik had ook heartgold maar die ben ik kwijt.... mijn team in white zekrom ( 100) kyrum ( 100) volcarona ( 96) zoroark ( 100) darkrai ( 100) en serperior ( 86) ik train serperior niet... heb ik geen zin in maar jullie denken vast dat ik cheats heb omdat haast al mijn pokemons in level 100 zitten maar dat is niet waar....
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Datum: Maandag, 04 Jun 2012, 21:16 | Bericht # 255
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
Ik weet het, die Wooper heeft namelijk Falkner gesoloed xD Ik was eigenlijk aan het hopen op een Mareep maar het was avond en toen kwam ik dus een Wooper tegen.
Ik heb die Leafgreen Nuzlocke ondertussen klaar. ik weet de dingen zo snel niet uit mijn hoofd, maar ik ga er een lopend verhaal van maken. eigenlijk een comic. ik ben nu bezig om mijn digital art the verbeteren, zodat het er een beetje uitziet xD
en waarom zouden we denken dat je cheats gebruikt? zo heel speciaal is een team van lvl 100 pokemon niet. mijn level 100s:
Charizard - FR Blastoise - FR Alakazam - FR Dragonite (3 keer - FR, HG, W) Mewtwo - FR Typhlosion - HG Feraligatr - HG Ampharos - HG Scizor - HG Tyranitar (3 keer - FR, HG, W) Aggron - W Flygon - W Salamence (2 keer - P, W) Metagross - P Infernape - P Staraptor - P Luxray - P Skuntank - P Garchomp (2 keer - P, W) Emboar - W Whimsicott - W (2 keer, een shiny) Zoroark - W Galvantula - W Hydreigon - W
Bericht veranderd door: chickboy - Dinsdag, 05 Jun 2012, 08:57
Datum: Woensdag, 06 Jun 2012, 21:52 | Bericht # 257
2
Verzorger
Ik ben gewoon verslaafd geraakt aan Wooper tekenen. I <3 Fred. ik teken nu regelmatig hoe hij met zijn telepatische krachten rotsen kapotslaat. Als hij ooit dood gaat vind ik dat echt jammer xD
Datum: Donderdag, 07 Jun 2012, 15:40 | Bericht # 258
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Lol. Ik heb gisteren de harde kant van een Nuzlocke leren kennen. 2 badges, 4 dooien, o.a. mijn Combusken D: Nu Wattson bevechten met Oddish, Zigzagoon, Tentacool en Taillow. Taillow zijn wel heel sterk, het was geweldig dat ik er een vond in Petalburg Forest. Edit: Kijk in de bijlage, Ken is een pimp xD Also, female Numel, niet op foto
Datum: Zaterdag, 09 Jun 2012, 23:46 | Bericht # 259
2
Verzorger
bij mij: Males. Males Everywhere.
Azelea Town Badges: 2
Team: Thyson - Quilava Fred - Wooper Incubus - Gastly Monty - Mareep Fungy - Paras
Body count: 3 Joey - Ratatta (Sprout Tower, cricital Vine Whip) Rocky - Geodude (ik verwachte om op Route... 32 of 31, ik weet ff niet, die route van Violet city naar Union Cave - een Mareep tegen te komen, dus een Ground type leek me wel handing. maar ja, Wooper. ik dacht, die kent nog geen Water moves op zo'n laag level...) Holly - Hoppip (Ik was eigenlijk van plan om deze niet te trainen maar toen bedacht ik dat ze wel handig was voor de Totodile van mn rival, ik had Monty's ei nog niet. ironisch genoeg werd ze vermoord door die Croconaw's Bite in combinatie met Gastly's curse)
Ik had echt zo'n geluk om in Ilex Forest tegen een Paras aan te lopen. ik had dit eerst helemaal niet door en ontdekte later pas dat ze blijkbaar heel rare zijn in Johto. Holly is de enige Female die ik ooit heb gehad en die is nu helaas dood -_-
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik heb hem gehaald, verder gegaan met een oude. Sly de Linoone is de enige die overleefde. Mofodio de Electrode, Ken de Swellow en Pack de Sharpedo werden vermoord door Steven's Cradily. Pova de Roselia door Drake's Shelgon. Ninee de Medicham door Groudon.
Ik heb op de oude: Carlos, Grovyle Jimmy, Linoone Bobby, Mightyena Bill, Hariyama Lacy, shiny Pelipper