Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Pokemon
chickboy
Datum: Dinsdag, 27 Maa 2012, 18:28 | Bericht # 231   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Verzorger

dus? in mijn eerste Nuzlocke heb ik geen pokemon kwijtgeraakt xD

Berichtdus? in mijn eerste Nuzlocke heb ik geen pokemon kwijtgeraakt xD

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 27 Maa 2012 om 18:28
IK
Datum: Dinsdag, 27 Maa 2012, 19:59 | Bericht # 232   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

You saw the xD?
No you didn't/
BerichtYou saw the xD?
No you didn't/

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 27 Maa 2012 om 19:59
chickboy
Datum: Dinsdag, 27 Maa 2012, 21:10 | Bericht # 233   
ZTSF Gegevens

Verzorger

...
een xD is om een sarcastische opmerking in een ironische opmerking te veranderen. als het niet je eerste nuzlocke is, is het dus gwn een leugen en een xD veranderd dat niet.

xD

Bericht...
een xD is om een sarcastische opmerking in een ironische opmerking te veranderen. als het niet je eerste nuzlocke is, is het dus gwn een leugen en een xD veranderd dat niet.

xD

Toegevoegd op 27 Maa 2012 om 21:10
IK
Datum: Dinsdag, 27 Maa 2012, 21:45 | Bericht # 234   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Okeeeee...
Maar dat is het trouwens wel.
En de redenen waarom ze stierven waren grinding, crit Ember, crit Sonicboom en crit Slash.
BerichtOkeeeee...
Maar dat is het trouwens wel.
En de redenen waarom ze stierven waren grinding, crit Ember, crit Sonicboom en crit Slash.

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 27 Maa 2012 om 21:45
chickboy
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 12:48 | Bericht # 235   
ZTSF Gegevens

Verzorger

en daarom moet je in een gebied grinden waar je pokemon in vergelijking overleveld zijn, of naar het pokecenter gaan elke keer als ze ong 20% HP kwijt zijn xD

ik ben bezig met een Nuzlocke van Firered, maar ik moet mn video programma nog een beetje verbeteren xD

Berichten daarom moet je in een gebied grinden waar je pokemon in vergelijking overleveld zijn, of naar het pokecenter gaan elke keer als ze ong 20% HP kwijt zijn xD

ik ben bezig met een Nuzlocke van Firered, maar ik moet mn video programma nog een beetje verbeteren xD

Toegevoegd op 28 Maa 2012 om 12:48
IK
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 13:18 | Bericht # 236   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Lol, ik zat de hele tijd hoog boven ze, maar ze waren overpowered, en ik gbruik de geen healing-items regel.
BerichtLol, ik zat de hele tijd hoog boven ze, maar ze waren overpowered, en ik gbruik de geen healing-items regel.

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 28 Maa 2012 om 13:18
chickboy
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 13:31 | Bericht # 237   
ZTSF Gegevens

Verzorger

ik gebruik uberhaupt nooit healing items, behalve met de elite four xD en als je dat al moeilijk vind, probeer dan eens dat je elk pokecenter maar een keer mag gebruiken (moeder is oneindig) of dat je pokes onder een bepaald level moeten zitten voor een gym (eerste gym - onder lv 10, tweede gym - onder lv 15, etc.

Berichtik gebruik uberhaupt nooit healing items, behalve met de elite four xD en als je dat al moeilijk vind, probeer dan eens dat je elk pokecenter maar een keer mag gebruiken (moeder is oneindig) of dat je pokes onder een bepaald level moeten zitten voor een gym (eerste gym - onder lv 10, tweede gym - onder lv 15, etc.

Toegevoegd op 28 Maa 2012 om 13:31
IK
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 13:43 | Bericht # 238   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

...
Ik ben niet ZO ervaren.
Ik ben nu trouwens bezig met een SS Nuzlocke.
Bericht...
Ik ben niet ZO ervaren.
Ik ben nu trouwens bezig met een SS Nuzlocke.

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 28 Maa 2012 om 13:43
chickboy
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 14:11 | Bericht # 239   
ZTSF Gegevens

Verzorger

ik heb wel een raar dingetje... in mn allereerste nuzlocke deed (FR) liep ik op een of andere reden altijd tegen de zeldzaamste pokes aan. zo had ik bijv. een Pikachu gevangen in Viridian Forest. of een Dratini is de Safari Zone.

Berichtik heb wel een raar dingetje... in mn allereerste nuzlocke deed (FR) liep ik op een of andere reden altijd tegen de zeldzaamste pokes aan. zo had ik bijv. een Pikachu gevangen in Viridian Forest. of een Dratini is de Safari Zone.

Toegevoegd op 28 Maa 2012 om 14:11
IK
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 14:41 | Bericht # 240   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Geluksvogel.
Ik ben trouwens ook Ruby aan het doen, maar ik moet 5 levels onder de hoogste van de gymleader zitten.
De teller staat op 14...
Mijn Linoone overleefde 3 bijna-wipes.
Dig
Thunderbolt
Facade
?????
Beste Linoone ooit.

Quote (chickboy)

We kunnen een topic starten waar we dit soort dingen aan elkaar kunnen laten zien xp

Bericht veranderd door: IK - Woensdag, 28 Maa 2012, 14:43
BerichtGeluksvogel.
Ik ben trouwens ook Ruby aan het doen, maar ik moet 5 levels onder de hoogste van de gymleader zitten.
De teller staat op 14...
Mijn Linoone overleefde 3 bijna-wipes.
Dig
Thunderbolt
Facade
?????
Beste Linoone ooit.

Quote (chickboy)

We kunnen een topic starten waar we dit soort dingen aan elkaar kunnen laten zien xp

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 28 Maa 2012 om 14:41
Search:

Hosted by uCoz