Datum: Dinsdag, 27 Maa 2012, 21:10 | Bericht # 233
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
... een xD is om een sarcastische opmerking in een ironische opmerking te veranderen. als het niet je eerste nuzlocke is, is het dus gwn een leugen en een xD veranderd dat niet.
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 12:48 | Bericht # 235
2
Verzorger
en daarom moet je in een gebied grinden waar je pokemon in vergelijking overleveld zijn, of naar het pokecenter gaan elke keer als ze ong 20% HP kwijt zijn xD
ik ben bezig met een Nuzlocke van Firered, maar ik moet mn video programma nog een beetje verbeteren xD
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 13:31 | Bericht # 237
2
Verzorger
ik gebruik uberhaupt nooit healing items, behalve met de elite four xD en als je dat al moeilijk vind, probeer dan eens dat je elk pokecenter maar een keer mag gebruiken (moeder is oneindig) of dat je pokes onder een bepaald level moeten zitten voor een gym (eerste gym - onder lv 10, tweede gym - onder lv 15, etc.
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 14:11 | Bericht # 239
2
Verzorger
ik heb wel een raar dingetje... in mn allereerste nuzlocke deed (FR) liep ik op een of andere reden altijd tegen de zeldzaamste pokes aan. zo had ik bijv. een Pikachu gevangen in Viridian Forest. of een Dratini is de Safari Zone.
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 14:41 | Bericht # 240
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Geluksvogel. Ik ben trouwens ook Ruby aan het doen, maar ik moet 5 levels onder de hoogste van de gymleader zitten. De teller staat op 14... Mijn Linoone overleefde 3 bijna-wipes. Dig Thunderbolt Facade ????? Beste Linoone ooit.
Quote (chickboy)
ik ben bezig met een Nuzlocke van Firered, maar ik moet mn video programma nog een beetje verbeteren xD
We kunnen een topic starten waar we dit soort dingen aan elkaar kunnen laten zien xp
Bericht veranderd door: IK - Woensdag, 28 Maa 2012, 14:43