ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik heb de starters van mijn dex (eindelijk) af. Hier vast de 3e evo,s in kleur van type, met volledige kleur komt als ik verder ben met de dex. Als ik tijd heb in de herfstvakantie zal ik een evo voor die rups maken.
Trouwens, van welke pokemon vinden jullie het echt nodig dat er een evo komt, en van welke moet er echt een pre-evo komen. Zeg dit ff, dan komen ze waarschijnlijk in mijn dex.
Verzorger
oh, sorry, ik was alles ff snel bijlangs gegaan, en die laatste berichten had ik nog niet duidelijk gelezen. Ik begrijp dat je die liever voor je eigen dex houdt. Ik ga zsm met de evo van die glimwormlarve bezig.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
uh jawel... zn staart komt precies midden onderuit zijn rug, als zijn (voor ons) rechtervleugel er dan achter zit, betekend dat ie beide vleugels uit het (voor ons) linkerstuk van zijn rug komen...
Verzorger
Idd, ik zou het niet beter doen, maar hij klopt zo niet 100%.
Added (25 Okt 2011, 16:56) --------------------------------------------- Ik ben inmiddels begonnen met de cocon pokemon, ik zal hem nog wat onherkenbaarder maken, en de shading nog wat verbeteren.
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 20:38 | Bericht # 220
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
ik weet neit of dit is wat jullie bdoelen maarja... en ik weet ook niet of jullie paint hebben gebruikt maar ja.... kijk hier een foto an een nieuwe aanval van een pokemon