ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Vraag lijkt me duidelijk.
(Om dit verhaal te volgen, weet dat ik perongeluk al geregistreerd was, onder de naam "Vernon") Ik wilde me gaan registreren onder Vernon. Die was bezet, ik wist niet dat ik dat al was Ik had geen zin om lang na te denken voor een nieuwe dus iik nam de eerste die in me op kwam. En ik had caps perongeluk aan. Gelukkig is mijn oude account geband
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 44 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Nou, ik zat op google maps te zoeken voor een goede plaats voor mijn dierentuin, en toen zag ik Queenstown in Nieuw Zeeland. Daarna kwam ik hier, en ik zat al heel lang te twijfelen of ik mijn zoo's zou gaan showen. Toen heb ik uiteindelijk toch een account gemaakt, en omdat Queenstown in mijn hoofd zat heb ik mezelf maar zo genoemd :P
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik zag eerder zootycoon-filmpjes van ene vogelfreak0. Toen ik me heb aangemeld zat ik te denken aan een -freako naam. Aangezien ik fan ben van grote katten, heb ik mezelf dus catfreako genoemd.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
meestal als ik me registreer op een site noem ik mezelf harry.... ik moest gewoon een naam hebben en het eerste wat in me opkwam was HARRY dus nu heet ik op forums harry
Mijn naam is het meest origineel van allemaal. Raymond + Hoek = Raymondhoek
Krokit heeft wel een leuk verleden. Ik wilde een nieuwe nickname voor op buitenandse websites. En mijn lieveligsdier is een krokodil, en ik zat met de slogan "make it" in mijn hoofd. Krokodil, make it krokit.
Slaat dus eigenlijk nergens op, maar is wel grappig. En omdat het wel klonk, heb ik t gehouden.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Mijn naam is merijn en ik ben fan van dierentuinen. Ik dacht eerst aan Mierentuin, maar dat vond ik stom. Daarna bedacht ik ZooM. Dat vond ik dus wel leuk.... Dus Zoo M(erijn)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
toen ik mij zelf registreerde was ik nog fan van Star wars. ( nu niet meer) mijn favorite held heten kit-fisto dus noemde ik me zelf ook zo. nu heb ik er spijt van dat ik me zo noemde......
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Waarom ik me zo heb genoemd nou ''simpele redenen'': Thuis heb ik 5 konijn en een konijn heet wolly ik houd ziel's veel van haar dus noem ik me zelf wollykonijn, vond het zelf wel grappig. Nu hoor ik jullie al denk en als dat konijn nou dood is? Nou dan heb ik nog een herdenking,xD Ik noem me eigenlijk altijd zo Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Die van mij is gewoon een bijnaam, de cijfers had ik er ooit gewoon achter getypt omdat ik me wou registreren op een andere site, maar er moesten daar zowel letters als cijfers inkomen...