Hier plaats ik mijn foto's ik zal beginnen met een foto net voor de alpen bij de Mont Blanc deze foto is genomen toen we de route napoleon reden: Hier zaten we nog net niet in de alpen miss. kan ik ook nog in de loop de week 2 weken foto's plaatsen van het meer vang Genève zeer groot ik denk dat Brabant er wel in past zo groot de lengte is zeker 80 km breed en de breedte zo'n 50 km denk ik zal eens kijken Dat klopt eigenlijk niet want de oppervlakte is:584 km² een rit van 2 uur langs het meer op maar het is echt zeer mooi, en daarna reden we door naar Annecy en kwamen we bij het meer van Annecy in de alpen! Heel mooi en ik zal ff een lijstje neer zetten wat ik allemaal ga showen van deze vakantie: -Foto's van de alpen -de meren - Antibe -Marine land -Mundenhoff een dieretuin wat je eigenlijk geen dierentuin kan noemen want het is gratis ze hebben daar herten en al die dieren maar bijv. wel watussi runderen -stokstaartjes, aqaurium, beren, apen 2 soorten gibbonnen en doodshoofd aapjes dacht ik -Zoobasel En daarbij wil ik ook nog foto's posten van 2 jaar terug op vakantie in Oostenrijk en het zwarte woud van vorig jaar Ik houd het ff bij een foto omdat ik er nu niet meer kan posten maar toch hoop ik op reactie's Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Eigenlijk was het de bedoeling dat dit topic alleen voor foto's van vakantie, maar om dit topic draaiend te houden en het niet voor 1 keer geschikt is ben ik van plan hier al m,n foto's te showen dus heb ik wat foto's van m,n dieren en wat planten hier zijn de foto's:
Candy onze hond!
Zit ze ondeugend te kijken naar een bakje,xD Niet echt heel scherp komt omdat hij op de verkeerde stand stond wel jammer! Kon net een foto knippen toen ze ondeugend deed!
wolly en spetter:
Hij stond bij wolly nog net op de verkeerde stand dus is hij best wazig en heel wat foto's zijn mislukt omdat ze elke keer aan het bewegen was, gaat ze weer renen eten etc.. bij speter stond hij wel goed alleen een beetje overbeligd! Hij is altijd best bang maar ook heel lief daarom kijkt hij zo onschuldig,xD
planten:
Jammer dat hij wazig is en aan de zijkant scherp! Vond het wel grappig ergens op een veldje heb ik wat foto's gemaakt voor de lol maar er zat een best mooie bij: Deze van dit blaadje vond ik heel mooi zelf ik vond hem goed gelukt voor een camera van maar 5 mega pixels! Hier nog een foto van een jongen zonnebloem vond hem wel mooi!
Padie en binky
Het zijn 2 zusjes, we hebben binky promgelijk een jongens naam gegeven omdat we dachten dat het een jongen was,xD Binkie: Heel nieuwschierig! Padie:
En bysou is de moeder van al onze konijnen, maar laat zich niet al te goed op de foto komen maar toch heb ik hier een foto van haar! Ik vind het een heel lief en apart konijn, ze verkleurt elk jaar van vacht in het begin van het jaar was ze helemaal zwart en nu helemaal gemengd en wss. in de winter kan ze wit zijn met een zwart kopje echt grappig hier een foto: Ik hoop dit weekend nog de vakantie foto's te kunnen plaatsen! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Wolly en spetter hebben een bepaalde vacht die niet echt goed tegen water kunnen en we hebben wolly al eens buiten gehad 1 weekje maar dat ging niet: Ze ontsnapte 1 keer omdat ik zo dom was om de kooi open te laten staan en ze zat letterlijk helemaal onder de modder en de vacht was helemaal vies en verpest, en ze kreeg kalen plekken naar 2 dagen achter haar oor en ze viel flauw van de hitte door de vacht dus dat is niet echt handig, en het is ook niet meer handig om ze nu nog buiten te zetten want die temperatuur wisseling is niet echt goed 1 half uurtje in de ren buiten doen we regelmatig maar we moeten het niet te lang doen want dan gaat ze uiteindelijk liggen en hijgen wat als gevolg tot flauw vallen kan leiden, ik hoop dat je dan ook snapt dat we spetter niet buiten zetten omdat hij dan ook niet tegen buiten kan Maar ja als we nu de buiten konijnen binnen zouden houden zouden hun door die temperatuur wisseling het wss. niet lang overleven of in iedergeval ziek worden! Ik weet eigenlijk niet waar het door komt het zijn wel anders ras konijnen zeer duren denk ik, want we hebben gewoon een normaal konijn met een jersey wooly gekruist dus het is een soort kruising tussen een vosje en jersey wooly dus ja of het daar aan licht ik zou het kunnen opzoeken Maar ik denk dat het licht aan de temperatuur wisseling!\
Update: Ik heb hier alvast 2 foto's van marineland: Een slapende steller zeeleeuw: En deze tijdens de orka show: Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Maandag, 20 Aug 2012, 09:39