Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Wollykonijn's foto's:
wollykonijn
Datum: Donderdag, 09 Aug 2012, 22:02 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

Hier plaats ik mijn foto's ik zal beginnen met een foto net voor de alpen bij de Mont Blanc deze foto is genomen toen we de route napoleon reden:

Hier zaten we nog net niet in de alpen miss. kan ik ook nog in de loop de week 2 weken foto's plaatsen van het meer vang Genève zeer groot ik denk dat Brabant er wel in past zo groot de lengte is zeker 80 km breed en de breedte zo'n 50 km denk ik zal eens kijken
Dat klopt eigenlijk niet want de oppervlakte is:584 km² een rit van 2 uur langs het meer op maar het is echt zeer mooi, en daarna reden we door naar Annecy en kwamen we bij het meer van Annecy in de alpen!
Heel mooi en ik zal ff een lijstje neer zetten wat ik allemaal ga showen van deze vakantie:
-Foto's van de alpen
-de meren
- Antibe
-Marine land
-Mundenhoff een dieretuin wat je eigenlijk geen dierentuin kan noemen want het is gratis ze hebben daar herten en al die dieren maar bijv. wel watussi runderen
-stokstaartjes, aqaurium, beren, apen 2 soorten gibbonnen en doodshoofd aapjes dacht ik
-Zoobasel
En daarbij wil ik ook nog foto's posten van 2 jaar terug op vakantie in Oostenrijk en het zwarte woud van vorig jaar ;)
Ik houd het ff bij een foto omdat ik er nu niet meer kan posten maar toch hoop ik op reactie's ;)

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
BerichtHier plaats ik mijn foto's ik zal beginnen met een foto net voor de alpen bij de Mont Blanc deze foto is genomen toen we de route napoleon reden:

Hier zaten we nog net niet in de alpen miss. kan ik ook nog in de loop de week 2 weken foto's plaatsen van het meer vang Genève zeer groot ik denk dat Brabant er wel in past zo groot de lengte is zeker 80 km breed en de breedte zo'n 50 km denk ik zal eens kijken
Dat klopt eigenlijk niet want de oppervlakte is:584 km² een rit van 2 uur langs het meer op maar het is echt zeer mooi, en daarna reden we door naar Annecy en kwamen we bij het meer van Annecy in de alpen!
Heel mooi en ik zal ff een lijstje neer zetten wat ik allemaal ga showen van deze vakantie:
-Foto's van de alpen
-de meren
- Antibe
-Marine land
-Mundenhoff een dieretuin wat je eigenlijk geen dierentuin kan noemen want het is gratis ze hebben daar herten en al die dieren maar bijv. wel watussi runderen
-stokstaartjes, aqaurium, beren, apen 2 soorten gibbonnen en doodshoofd aapjes dacht ik
-Zoobasel
En daarbij wil ik ook nog foto's posten van 2 jaar terug op vakantie in Oostenrijk en het zwarte woud van vorig jaar ;)
Ik houd het ff bij een foto omdat ik er nu niet meer kan posten maar toch hoop ik op reactie's ;)

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 09 Aug 2012 om 22:02
valkje
Datum: Vrijdag, 10 Aug 2012, 09:24 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Wow, mooie foto. Ik ben erg benieuwd naar de volgende.

I care about animals.
BerichtWow, mooie foto. Ik ben erg benieuwd naar de volgende.

Bericht getypt door - valkje
Toegevoegd op 10 Aug 2012 om 09:24
Kit_Fisto
Datum: Zaterdag, 11 Aug 2012, 10:10 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

@ wollykonijn, wow! mooie foto. ben beniewdt naar de rest.

gr. Marijn ^_^

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht@ wollykonijn, wow! mooie foto. ben beniewdt naar de rest.

gr. Marijn ^_^

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 11 Aug 2012 om 10:10
boerroel545
Datum: Zaterdag, 11 Aug 2012, 15:40 | Bericht # 4   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ wollykonijn mooie foto kan gewoon niks anders zeggen
ik ben benieuwd naar meer

gr.boerroel545 :)

Bericht@ wollykonijn mooie foto kan gewoon niks anders zeggen
ik ben benieuwd naar meer

gr.boerroel545 :)

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 11 Aug 2012 om 15:40
wollykonijn
Datum: Dinsdag, 14 Aug 2012, 18:06 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Eigenlijk was het de bedoeling dat dit topic alleen voor foto's van vakantie, maar om dit topic draaiend te houden en het niet voor 1 keer geschikt is ben ik van plan hier al m,n foto's te showen dus heb ik wat foto's van m,n dieren en wat planten hier zijn de foto's:

Candy onze hond!

wolly en spetter:

planten:

Padie en binky

En bysou is de moeder van al onze konijnen, maar laat zich niet al te goed op de foto komen maar toch heb ik hier een foto van haar!
Ik vind het een heel lief en apart konijn, ze verkleurt elk jaar van vacht in het begin van het jaar was ze helemaal zwart en nu helemaal gemengd en wss. in de winter kan ze wit zijn met een zwart kopje echt grappig hier een foto:

Ik hoop dit weekend nog de vakantie foto's te kunnen plaatsen!

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
BerichtEigenlijk was het de bedoeling dat dit topic alleen voor foto's van vakantie, maar om dit topic draaiend te houden en het niet voor 1 keer geschikt is ben ik van plan hier al m,n foto's te showen dus heb ik wat foto's van m,n dieren en wat planten hier zijn de foto's:

Candy onze hond!

wolly en spetter:

planten:

Padie en binky

En bysou is de moeder van al onze konijnen, maar laat zich niet al te goed op de foto komen maar toch heb ik hier een foto van haar!
Ik vind het een heel lief en apart konijn, ze verkleurt elk jaar van vacht in het begin van het jaar was ze helemaal zwart en nu helemaal gemengd en wss. in de winter kan ze wit zijn met een zwart kopje echt grappig hier een foto:

Ik hoop dit weekend nog de vakantie foto's te kunnen plaatsen!

Toegevoegd op 14 Aug 2012 om 18:06
legoman12324
Datum: Dinsdag, 14 Aug 2012, 18:32 | Bericht # 6   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

leuke foto's mooie hond wat voor ras is het

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtleuke foto's mooie hond wat voor ras is het

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 14 Aug 2012 om 18:32
wollykonijn
Datum: Dinsdag, 14 Aug 2012, 19:32 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ legoman12324, Engelse cockerspaniël, bedankt!

Zt2 signteam
Bericht@ legoman12324, Engelse cockerspaniël, bedankt!

Toegevoegd op 14 Aug 2012 om 19:32
boerroel545
Datum: Woensdag, 15 Aug 2012, 18:28 | Bericht # 8   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

leuke foto's met veel leuke dieren die je hebt
maar mag ik een ding vragen waarom zitten
wolly en spetter binnen en de andere buiten???

gr.boerroel545

Berichtleuke foto's met veel leuke dieren die je hebt
maar mag ik een ding vragen waarom zitten

gr.boerroel545

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 15 Aug 2012 om 18:28
wollykonijn
Datum: Woensdag, 15 Aug 2012, 18:41 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Quote (boerroel545)

Wolly en spetter hebben een bepaalde vacht die niet echt goed tegen water kunnen en we hebben wolly al eens buiten gehad 1 weekje maar dat ging niet:
Ze ontsnapte 1 keer omdat ik zo dom was om de kooi open te laten staan en ze zat letterlijk helemaal onder de modder en de vacht was helemaal vies en verpest, en ze kreeg kalen plekken naar 2 dagen achter haar oor en ze viel flauw van de hitte door de vacht dus dat is niet echt handig, en het is ook niet meer handig om ze nu nog buiten te zetten want die temperatuur wisseling is niet echt goed 1 half uurtje in de ren buiten doen we regelmatig maar we moeten het niet te lang doen want dan gaat ze uiteindelijk liggen en hijgen wat als gevolg tot flauw vallen kan leiden, ik hoop dat je dan ook snapt dat we spetter niet buiten zetten omdat hij dan ook niet tegen buiten kan ;)
Maar ja als we nu de buiten konijnen binnen zouden houden zouden hun door die temperatuur wisseling het wss. niet lang overleven of in iedergeval ziek worden!
Ik weet eigenlijk niet waar het door komt het zijn wel anders ras konijnen zeer duren denk ik, want we hebben gewoon een normaal konijn met een jersey wooly gekruist dus het is een soort kruising tussen een vosje en jersey wooly dus ja of het daar aan licht ik zou het kunnen opzoeken ;)
Maar ik denk dat het licht aan de temperatuur wisseling!\

Update:
Ik heb hier alvast 2 foto's van marineland:
Een slapende steller zeeleeuw:

En deze tijdens de orka show:

Zt2 signteam

Bericht veranderd door: wollykonijn - Maandag, 20 Aug 2012, 09:39
Bericht
Quote (boerroel545)

Wolly en spetter hebben een bepaalde vacht die niet echt goed tegen water kunnen en we hebben wolly al eens buiten gehad 1 weekje maar dat ging niet:
Ze ontsnapte 1 keer omdat ik zo dom was om de kooi open te laten staan en ze zat letterlijk helemaal onder de modder en de vacht was helemaal vies en verpest, en ze kreeg kalen plekken naar 2 dagen achter haar oor en ze viel flauw van de hitte door de vacht dus dat is niet echt handig, en het is ook niet meer handig om ze nu nog buiten te zetten want die temperatuur wisseling is niet echt goed 1 half uurtje in de ren buiten doen we regelmatig maar we moeten het niet te lang doen want dan gaat ze uiteindelijk liggen en hijgen wat als gevolg tot flauw vallen kan leiden, ik hoop dat je dan ook snapt dat we spetter niet buiten zetten omdat hij dan ook niet tegen buiten kan ;)
Maar ja als we nu de buiten konijnen binnen zouden houden zouden hun door die temperatuur wisseling het wss. niet lang overleven of in iedergeval ziek worden!
Ik weet eigenlijk niet waar het door komt het zijn wel anders ras konijnen zeer duren denk ik, want we hebben gewoon een normaal konijn met een jersey wooly gekruist dus het is een soort kruising tussen een vosje en jersey wooly dus ja of het daar aan licht ik zou het kunnen opzoeken ;)
Maar ik denk dat het licht aan de temperatuur wisseling!\

Update:
Ik heb hier alvast 2 foto's van marineland:
Een slapende steller zeeleeuw:

En deze tijdens de orka show:

Toegevoegd op 15 Aug 2012 om 18:41
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 20 Aug 2012, 10:18 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

wow! dat zijn echt goeie foto's zeg!! vooral die van de orka's! en waar ligt dit park eigenlijk??

gr. Marijn ^_^

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtwow! dat zijn echt goeie foto's zeg!! vooral die van de orka's! en waar ligt dit park eigenlijk??

gr. Marijn ^_^

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 20 Aug 2012 om 10:18
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Hosted by uCoz