Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

boeken verzin topic
hananas59
Datum: Dinsdag, 14 Aug 2012, 08:27 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

oke leuk mijn serei wordt vast en zekr iets van 5 boeken

Berichtoke leuk mijn serei wordt vast en zekr iets van 5 boeken

Bericht getypt door - hananas59
Toegevoegd op 14 Aug 2012 om 08:27
ZooM
Datum: Dinsdag, 14 Aug 2012, 12:47 | Bericht # 12   
ZooM 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Curator

Ik heb ooit 3 boeken geschreven over 3 aapjes in de dierentuin. Dat speelde ik in de pauze van de basisschool met wat vriendjes.
De aapjes beleefde allerlei avonturen. Ook heb ik een boek geschreven over varken en koe en hun avonturen....
BerichtIk heb ooit 3 boeken geschreven over 3 aapjes in de dierentuin. Dat speelde ik in de pauze van de basisschool met wat vriendjes.
De aapjes beleefde allerlei avonturen. Ook heb ik een boek geschreven over varken en koe en hun avonturen....

Bericht getypt door - ZooM
Toegevoegd op 14 Aug 2012 om 12:47
hananas59
Datum: Dinsdag, 14 Aug 2012, 14:22 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

grappig vroeger vond ik schrijven saai naamate ik ouder werdt vond ik fantaseren en schrijven steeds leuker

Berichtgrappig vroeger vond ik schrijven saai naamate ik ouder werdt vond ik fantaseren en schrijven steeds leuker

Bericht getypt door - hananas59
Toegevoegd op 14 Aug 2012 om 14:22
Kit_Fisto
Datum: Dinsdag, 14 Aug 2012, 16:47 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

bij mij intereseerde schrijven vroeger niet. maar ik wou net zo wereldje verzinnen als bij lord of de rings. toen gingen ik en een vriend van mij( waarvan zijn naam ook in het boek zit) gingen die hele wereld bij mij in de buurt spelen. elke dag. en naar elke dag verzon ik weer nieuwe dingen. en toen had ik een idee om het te schrijven. ik ben nu ongeveer twee jaar deel 1 aan het schrijven...xD. dat komt omdat ik telkens nieuwe dingen verzin dus moet telkens alles aangepast worden.

gr. Marijn ^_^

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtbij mij intereseerde schrijven vroeger niet. maar ik wou net zo wereldje verzinnen als bij lord of de rings. toen gingen ik en een vriend van mij( waarvan zijn naam ook in het boek zit) gingen die hele wereld bij mij in de buurt spelen. elke dag. en naar elke dag verzon ik weer nieuwe dingen. en toen had ik een idee om het te schrijven. ik ben nu ongeveer twee jaar deel 1 aan het schrijven...xD. dat komt omdat ik telkens nieuwe dingen verzin dus moet telkens alles aangepast worden.

gr. Marijn ^_^

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 14 Aug 2012 om 16:47
wollykonijn
Datum: Zondag, 19 Aug 2012, 17:10 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

Onderdirecteur

Ik ben nu bezig aan een heel groot info boek over dieren ik ga proberen al de dieren er in te doen en bepaalde categorieën waar ik het in op deel! :D

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
BerichtIk ben nu bezig aan een heel groot info boek over dieren ik ga proberen al de dieren er in te doen en bepaalde categorieën waar ik het in op deel! :D

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 19 Aug 2012 om 17:10
IK
Datum: Zondag, 19 Aug 2012, 17:23 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

@ wollykonijn,
Dat is een hartstikke goed idee!
Ga je het ook uitgeven of iets?
Bericht@ wollykonijn,
Dat is een hartstikke goed idee!
Ga je het ook uitgeven of iets?

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 19 Aug 2012 om 17:23
wollykonijn
Datum: Zondag, 19 Aug 2012, 17:32 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

Onderdirecteur

@ IK, Ben het wel wel van plan ik ga eens kijken waar dat ik al wat weet maar als iemand een idee heeft waar zou je het dan willen posten dan is het mij niet zo'n zoek werk ;)
Hier is even een klein stukje van wat ik al heb geschreven van info van de keizer pinguïn hier dat stukje tekst:

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam

Bericht veranderd door: wollykonijn - Zondag, 19 Aug 2012, 18:30
Bericht@ IK, Ben het wel wel van plan ik ga eens kijken waar dat ik al wat weet maar als iemand een idee heeft waar zou je het dan willen posten dan is het mij niet zo'n zoek werk ;)
Hier is even een klein stukje van wat ik al heb geschreven van info van de keizer pinguïn hier dat stukje tekst:

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 19 Aug 2012 om 17:32
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 19 Aug 2012, 21:05 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

iedereen die boeken wilt uitgeven en tussen de weetikveel en de weetikveel is xD. ( iedereen die een kind is ,is ook goed..)
hier is de uitgever site. http://www.boekscout-yo.nl

gr. Marijn ^_^

ps. het is gratis!!!!

Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Zondag, 19 Aug 2012, 21:06
Berichtiedereen die boeken wilt uitgeven en tussen de weetikveel en de weetikveel is xD. ( iedereen die een kind is ,is ook goed..)
hier is de uitgever site. http://www.boekscout-yo.nl

gr. Marijn ^_^

ps. het is gratis!!!!

Toegevoegd op 19 Aug 2012 om 21:05
timo13
Datum: Zondag, 19 Aug 2012, 21:09 | Bericht # 19   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

Ik ben van plan misschien ooit in de toekomst een info boek te maken over dieren in burgers zoo en dan met tekst en eigen gemaakte foto's enzo

AUb dit idee niet kopiëren ofzo

Bericht veranderd door: timo13 - Zondag, 19 Aug 2012, 22:38
BerichtIk ben van plan misschien ooit in de toekomst een info boek te maken over dieren in burgers zoo en dan met tekst en eigen gemaakte foto's enzo

AUb dit idee niet kopiëren ofzo

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 19 Aug 2012 om 21:09
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 19 Aug 2012, 21:20 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ timo13, ja dat is de reden waarom ik mijn verhaal hier niet vertel. ( ik heb het alleen aan olaf verteld. )

Bericht@ timo13, ja dat is de reden waarom ik mijn verhaal hier niet vertel. ( ik heb het alleen aan olaf verteld. )

Toegevoegd op 19 Aug 2012 om 21:20
Search:

Hosted by uCoz