ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Ik heb ooit 3 boeken geschreven over 3 aapjes in de dierentuin. Dat speelde ik in de pauze van de basisschool met wat vriendjes. De aapjes beleefde allerlei avonturen. Ook heb ik een boek geschreven over varken en koe en hun avonturen....
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
bij mij intereseerde schrijven vroeger niet. maar ik wou net zo wereldje verzinnen als bij lord of de rings. toen gingen ik en een vriend van mij( waarvan zijn naam ook in het boek zit) gingen die hele wereld bij mij in de buurt spelen. elke dag. en naar elke dag verzon ik weer nieuwe dingen. en toen had ik een idee om het te schrijven. ik ben nu ongeveer twee jaar deel 1 aan het schrijven...xD. dat komt omdat ik telkens nieuwe dingen verzin dus moet telkens alles aangepast worden.
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Ik ben nu bezig aan een heel groot info boek over dieren ik ga proberen al de dieren er in te doen en bepaalde categorieën waar ik het in op deel! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ IK, Ben het wel wel van plan ik ga eens kijken waar dat ik al wat weet maar als iemand een idee heeft waar zou je het dan willen posten dan is het mij niet zo'n zoek werk Hier is even een klein stukje van wat ik al heb geschreven van info van de keizer pinguïn hier dat stukje tekst:
Keizer Pinguin’s!
‘’Wij houden van kou’’ zouden pinguin’s zeggen als ze een stem zouden hebben, je kan het je niet voorstellen als je pinguin’s ziet dat ze geen last van de kou hebben maar als je de kuikens ziet denk je er heel anders over dan denk je dat ze het warm kunnen hebben (in een zoo), maar die lekkeren warme vacht is toch echt nodig! De meeste mensen vinden pinguin kuikens schattig, dat komt door hun lekker warme woligge vacht en door dat ze zo klein zijn. De pinguin is een van de dieren die van kou houdt als ze net zoals wij alleen haar op het hoofd zouden hebben of alleen huid of dunne vacht dan zou deze pinguin snel uitsterven, in de winter trekken de vrouwtjes pinguin naar de zee kusten toe om daat lekker vis te eten en zich te verwennen maar de mannetjes die gaan de kou te gemoet met een ei ze houden hem klem tussen hun poten en onder hun lekkeren warmen vacht zodat het pinguin ei op temperatuur blijft, de vrouwtje’s zijn zo een paar maanden weg en dan is bijna altijd het ei uitgebroed en gaan de pinguin kuikens naar een denkbeeldige opvang, van oktober tot december zorgen anderen pinguin’s voor hun ze leren zo zwemmen vis vangen etc.. Na die opvang zijn de kuikens al flink gegroeit en kunnen ze voor zich zelf zorgen!
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zondag, 19 Aug 2012, 18:30
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
iedereen die boeken wilt uitgeven en tussen de weetikveel en de weetikveel is xD. ( iedereen die een kind is ,is ook goed..) hier is de uitgever site. http://www.boekscout-yo.nl
gr. Marijn
ps. het is gratis!!!!
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Zondag, 19 Aug 2012, 21:06