Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

boeken verzin topic
hananas59
Datum: Maandag, 13 Aug 2012, 13:18 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

post hier je verhalen of je ideeën erover

Berichtpost hier je verhalen of je ideeën erover

Bericht getypt door - hananas59
Toegevoegd op 13 Aug 2012 om 13:18
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 13 Aug 2012, 13:21 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

nou ik wou ook eerst hier een topic over maken maar ik wist dus niet of niemand zelf verhalen schreef. nu kom ik er achter dat haast iedereen hier schrijft. maar mijn vraag was wie schrijft hier boeken?? voor de lol of zo niet perse om echt uit te geven.

gr. Marijn

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtnou ik wou ook eerst hier een topic over maken maar ik wist dus niet of niemand zelf verhalen schreef. nu kom ik er achter dat haast iedereen hier schrijft. maar mijn vraag was wie schrijft hier boeken?? voor de lol of zo niet perse om echt uit te geven.

gr. Marijn

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 13 Aug 2012 om 13:21
Real_thomas
Datum: Maandag, 13 Aug 2012, 15:47 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO

Curator

Ik schrijf voor de lol verhalen.
Ik heb nu een idee over een boek:
Het leven in een dierentuin

Gr.Thomas ^_^

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
BerichtIk schrijf voor de lol verhalen.
Ik heb nu een idee over een boek:
Het leven in een dierentuin

Gr.Thomas ^_^

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 13 Aug 2012 om 15:47
hananas59
Datum: Maandag, 13 Aug 2012, 15:53 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

ik ga beginnen met een serie over een mysterie
(later meer info)

Berichtik ga beginnen met een serie over een mysterie
(later meer info)

Toegevoegd op 13 Aug 2012 om 15:53
Olaf2000
Datum: Maandag, 13 Aug 2012, 16:54 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Ik ben van plan om boeken uit te geven, maar ik ga hier geen beschrijvingen plaatsen. Wel staat één verhaal op internt, maar ik mag uiteraard geen links geven ^^.

Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
BerichtIk ben van plan om boeken uit te geven, maar ik ga hier geen beschrijvingen plaatsen. Wel staat één verhaal op internt, maar ik mag uiteraard geen links geven ^^.

Bericht getypt door - Olaf2000
Toegevoegd op 13 Aug 2012 om 16:54
hananas59
Datum: Maandag, 13 Aug 2012, 17:12 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

ja ik bedoel meer waar het over gaat zoeits zoals de achterkant vnas een boek

Berichtja ik bedoel meer waar het over gaat zoeits zoals de achterkant vnas een boek

Toegevoegd op 13 Aug 2012 om 17:12
Olaf2000
Datum: Maandag, 13 Aug 2012, 17:54 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Goed dan, omdat jullie zo aandringen zal ik er één geven. Deze is iets uitgebreider dan de versie die Kit_Fisto via PB heeft gehad, voel je geprezen ^^

De aarde steunt op een enorme pilaar. Onder die pilaar ligt het magische rijk Galian, waar vier Magiërs heersen en waar elfen, dwergen, gnomen, mensen en een heleboel andere wezens in harmonie samenleven.
Tenminste, tot de verbannen vijfde Magiër der Duisternis, Trakana, het plan opvat om de pilaar te slopen, Galian te vernietigen en zelf enorme macht te verwerven over de aarde.
Alleen twee Uitverkorenen kunnen de vijf Magische Stenen vinden om de pilaar te repareren en Galian te redden van de ondergang. Voor het te laat is, want Trakana's legers rukken op onder leiding van de bloeddorstige tweeling Dimitri en Olaf.
Ondertussen maakt nog een leger zich klaar voor de strijd. Heer Yoaquim Vyllis, die over een deel van Galian regeert, krijgt van zijn corrupte en verraderlijke raadsheer Osus te horen dat de Magiërs zwak zijn en open voor een aanval.
Galian moet gered worden, voor het te laat is...

Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
BerichtGoed dan, omdat jullie zo aandringen zal ik er één geven. Deze is iets uitgebreider dan de versie die Kit_Fisto via PB heeft gehad, voel je geprezen ^^

De aarde steunt op een enorme pilaar. Onder die pilaar ligt het magische rijk Galian, waar vier Magiërs heersen en waar elfen, dwergen, gnomen, mensen en een heleboel andere wezens in harmonie samenleven.
Tenminste, tot de verbannen vijfde Magiër der Duisternis, Trakana, het plan opvat om de pilaar te slopen, Galian te vernietigen en zelf enorme macht te verwerven over de aarde.
Alleen twee Uitverkorenen kunnen de vijf Magische Stenen vinden om de pilaar te repareren en Galian te redden van de ondergang. Voor het te laat is, want Trakana's legers rukken op onder leiding van de bloeddorstige tweeling Dimitri en Olaf.
Ondertussen maakt nog een leger zich klaar voor de strijd. Heer Yoaquim Vyllis, die over een deel van Galian regeert, krijgt van zijn corrupte en verraderlijke raadsheer Osus te horen dat de Magiërs zwak zijn en open voor een aanval.
Galian moet gered worden, voor het te laat is...

Bericht getypt door - Olaf2000
Toegevoegd op 13 Aug 2012 om 17:54
hananas59
Datum: Maandag, 13 Aug 2012, 20:50 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

cool dat zoort boeken lees ik nu

mijn boek gaat helaas niet over fantasy in het eerste deel maar over een zoektocht meer info volgt als ik het bokek verder heb geschreven

Berichtcool dat zoort boeken lees ik nu

mijn boek gaat helaas niet over fantasy in het eerste deel maar over een zoektocht meer info volgt als ik het bokek verder heb geschreven

Toegevoegd op 13 Aug 2012 om 20:50
IK
Datum: Maandag, 13 Aug 2012, 20:57 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

Ik schrijf ook, maar ik heb nog niet veel.
Ik post later als ik uis ben wel wat.
BerichtIk schrijf ook, maar ik heb nog niet veel.
Ik post later als ik uis ben wel wat.

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 13 Aug 2012 om 20:57
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 13 Aug 2012, 21:14 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO

Curator

ik ben boeken aan het schrijven van een serie van 8 boeken. zelf vindt ik de serie erg leuk en goed gelukt. hij is nog lang niet af. ik zit elke dag wel in mijn gedachten aan die serie te werken. ik vindt het zelf ook erg leuk.

gr. Marijn

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtik ben boeken aan het schrijven van een serie van 8 boeken. zelf vindt ik de serie erg leuk en goed gelukt. hij is nog lang niet af. ik zit elke dag wel in mijn gedachten aan die serie te werken. ik vindt het zelf ook erg leuk.

gr. Marijn

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 13 Aug 2012 om 21:14
Search:

Hosted by uCoz