de afgelopen tijd zijn er steets meer leden die lopen te klagen over mijn spelling ik ben daar heel simpel over ik heb dyslexie dus vanaf nu wil ik graag dat iedereen daar rekening mee wil houden
gr legoman een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
@ legoman12324,
Ik weet hoe het is om het te hebben ik heb het zelf ook. Maar er is niks aan te doen maar hopelijk houden de mensen er wel rekening mee Brullende Leeuwen
@ legoman12324, Ik denk dat je juist wel iets leert om dit te gebruiken, want je ziet wanneer je iets fout doet.. Als je vaak genoeg iets ziet, misschien gaat het dan op een gegeven moment beter.
@ Jeweetwelwie, Als je dyslexie hebt is het toch anders dan bij ons dus de mensen die geen dyslexie hebben wij leren van de fouten worden maar wss. heeft iemand met dyslexie dat niet die leert het wel maar schrijft alles op zoals hij het eigenlijk hoort dat denk ik tenminste @legoman12324, het was me al heel lang geleden opgevallen dat je het had omdat je alles verkeerd spelden ik dacht zeg er maar niet te veel van want miss. kwets ik hem een beetje, maar je kan er niks aan doen ik heb bijv. ook ADD daar kan ik jammer genoeg ook niks aan doen je moet doorleven Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ hananas59, Klopt, alleen ik zelf merk het het is vaak erg irritant Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Dit is voor mij niet echt iets nieuw. xD Ik weet natuurlijk al lang dat jij dat hebt, zoals vele. Ik heb zelf 8 mensen in m'n klas zitten met dyslexie en m'n zus heeft 't ook. Ik lees er dus meestal gewoon zelf over...