@ legoman12324, Ja, dat kan... Miss. een border coli? Of een Belgische herder? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ wollykonijn, ja we zien nog wel voorlopig duurt het nog wel maar een ding is zeker ik wil nooit zoon lullig handtas hondje een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324, lullig zijn ze niet, maar het zijn idd.. Geen leuke hondjes! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ja geef mij maar een hond als je die een tik geeft dat hij niet meteen tegen de muur geslagen is een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324, Ja, idd.. Wij hebben een cockerspaniël, ze luistert alleen niet goed, maarja ze luisteren niet echt goed.. Het zijn wel echte jachthonden die er voor gefokt zijn, maar je moet ze sowieso nooit op de neus slaan Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ wollykonijn, ja oke je moet met zoon training ook zo vroeg mogelijk beginen en het voordeel bij labradors is dat ze leergierig zijn dus makelijker een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Een labarador is veel beter als hond en kleine hondjes zijn niet lastig en lullig. Wij hebben twee kleine jack Russels en dat zijn geweldige honden!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!