heb je dat wel eens dat je een dier ziet waarvan je het ras niet weet dus vandaar dit topic hier kan je vragen via foto welk dier dit is wand als de een het niet weet dan weet de ander het wel
hier komt mijn eerste vraag wel honden ras is dit op de foto zien jullie dat ik een pijl heb gezet naar een hond nu wil ik weten welk ras dit is een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ krieke668, ik wil later als ik op me zelf woon een hond en dan niet zoon handtas hondje maar een grote zoals dit ras maar las dat dit een moeilijk ras is om te houden als huisdier een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ krieke668, nou dat zo zeer niet maar ze zijn moeilijk te trainen en daar heb je de tijd niet voor wat is dan leuker een Duitse herder of labrador een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Een duitse herder is een waakhond. Die vervangt je dievenalarm (heb er een beetje een vertekend beeld van, mijn oma heeft zo'n hond en die kan er niet mee over weg.) Een labrador is een beetje een 'domme' hond; Maar dit heeft wel als voordeel dat hij zowat alles voor je doet (kan makkelijk trucjes leren enzo). Vandaar dat veel blinde geleide honden labradors zijn...
@ krieke668, ja het maakt mij niet het duurt nog wel even maar ja een labrador is niet dom maar is juist leergierig en een herder is ook een leuk dier en een goede waakhond een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324, Het is om precies te zijn de: Anatolische herder.. Maar je wilt dus zo'n hond? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ wollykonijn, ja eerst wel maar ik las dat ze heel moeilijk te trainen zijn en niet goed gaan met andere honden een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER