De titel zecht het al ik ben sins kort met GIMP gaan werken en ik kan er al best mooie dingen mee: Deze is wel wazig: Niet zo'n mooie: Jullie mogen ook wel eens wat aanvragen bijv. een strip figuur of een dier of wat dan ook dan kan ik het proberen te maken
Added (15 Okt 2012, 17:35) --------------------------------------------- Jammer dat er nog geen reactie's zijn waar ik wel op had gehoopt! Mrja heb net een hoofd gemaakt van een Belgisch trekpaard: Ik heb toto nu toe allen nog maar paarden gemaakt maar er komen ook anderen dieren
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ NielsGuchelaar, oke @ Jeweetwelwie, Bedankt voor je reactie! Heb nog een paard: Vind hem eigenlijk wel beter gelukt dan de anderen, maar als iemand nou iets aanvraagt kan ik ff proberen of ik zoiets ook kan maken Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ hananas59, zal het eens proberen te maken! Heb gister een soort van wild paard gemaakt weet niet precies welk ras En ben nu ook bezig aan een przewalskipaard: Hij is nu nog wel wazig maar dat probeer ik weg te krijgen, het resultaat zal ik natuurlijk laten zien hoe hij er uit ziet! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ evi111, Ja hoor! Heb hem nu af: Ga nu werken aan de manenwolf Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
mooi przewalskipaard leuk alleen zou ik de staart tussen de benen weg halen wand zo lijkt het wel of het dier angstig is verder mooi dier en kan je een olifant maken of tijger een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324, nee niet echt, hij is eerder aan het zwiepen met z'n staart! Ik denk dat ik dan maar eens probeer een olifant te maken! Ben nu bezig met een puppy: Zoals jullie wss. zien is hij nogal wazig dat gaat wss. wel weg! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam