ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Echte naam: angel Leeftijd: 13 Favo Zoo: ouwehands & gaia & praha Favo Dier(en): kleine panda & giraffen Welk schoolniveau: havo huisdieren: een hond een kat soort huis : bugalow hobby's: theater spelen,buiten spelen,shoppen,zootycoonspelen, favo eten :wortel stampot sport: fitnis stomste vraag ooit: zit er stroop in een stroop wafel ? haha woongemeenschap:vader,moeder,neef,neefje,tante,en ik xx xxangeltjee
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
Echte naam: Sven Leeftijd: 15 Favo Zoo: Dierenpark emmen , SBB en Burger's Zoo Favo Dier(en): Reptielen en Roofdieren Welk schoolniveau: Vmbo - Kader Huisdieren: Schildpadden vissen en baardagaam's Soort huis: Rijtjes huis Hobby's: ZT2 , computeren , dieren verzorger en veel over dieren lezen Sport: Voetbal Stomste vraag ooit: 4x4 is toch 8 ( ik was niet bij de les dus dacht day hij plus zie ) Brullende Leeuwen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Echte naam: Ryan Leeftijd: 12 Favo Zoo: Burgers en Beekse bergen Favo Dier(en): neusbeer en dwergapen Welk schoolniveau: Gymansium 2talig Huisdieren: Huisdieren: 1konijn 2katten 6parkieten een tropisch aquarium en een vijver Soort huis: Hoekhuis Hobby's: ZTAO, ZT2 etc. , tekeenen , koken , en niksnutten Sport: Skieën ( inderdaad ik kan niet skieën ) Favo Eten: Sushi, Pizza en Biefstuk Engste wat JOU ooit is overkomen: (doe even dit antwoord in een andere kleur zodat het overzichtelijk blijft!) Bij een middeleeuws themapark was een katapult nagebouwd waarbij je aan een touw moest hangen, iedereen ging maar ong. 1 tot 2 mt. hoog. ik ga, en ik vloog tot bovenaan ... Ruim 8 mt. ! ( noormaal kan ik nooit touwslingeren of klimmen , dan glij ik weg daarom vond ik het zo eng...)
Stomste vraag ooit is weg gehaald omdat het onduidelijk is, stomste vraag ooit gesteld, door een ander gesteld, wat een stomme vraag zou zijn... Iets duidelijker AUB WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
Echte naam: Chris Leeftijd: 26 Favo Zoo: Pairi Daiza Favo dier: zeezoogdieren in het algemeen Schoolniveau: Master in architectuur, Bachelor in dierenzorg (nu laatste jaar) (Belgisch systeem) Huisdieren: 3 honden, 5 katten, 4 kippen en een haan, 1 kanarie, tropisch aquarium en een vijver vol goudvissen Soort huis: oud herenhuis Hobby's: lezen en met beesten bezig zijn. Sport: taekwondo Favo eten: gewone stevige boerekost. Engste wat mij is overkomen: auto in de prak gerede. Absolute droomjob: werken met dolfijnen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Echte naam:alwin Leeftijd:16 zomers jong Favo Zoo:Burgers Favo dier:Witte wolf Schoolniveau: Lwoo laatste jaar heb gekozen voor dierenhouderij Recreatie Huisdieren: 1 hond(lara) tropische aquarium vol vissen en een voliere vol vogels Soort huis: 3 onder 1 kap woning Sport: geen Favo eten: Zalm uit de oven Engste wat mij is overkomen: aangevallen worden door een blauwvleugelscharrelaar (stage) Absolute droomjob: werken met roofdieren ik werk/loop stage bij: vogelpark ruinen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Echte naam: Ryan Leeftijd: 12 Favo Zoo: Burgers en Beekse bergen Favo Dier(en): neusbeer en dwergapen Welk schoolniveau / werk / stage: Gymansium 2talig Huisdieren: Huisdieren: 1konijn 2katten 6parkieten een tropisch aquarium en een vijver Soort huis: Hoekhuis Hobby's: ZTAO, ZT2 etc. , tekeenen , koken , en niksnutten Sport: Skieën ( inderdaad ik kan niet skieën ) Favo Eten: Sushi, Pizza en Biefstuk Engste wat JOU ooit is overkomen: (doe even dit antwoord in een andere kleur zodat het overzichtelijk blijft!) Bij een middeleeuws themapark was een katapult nagebouwd waarbij je aan een touw moest hangen, iedereen ging maar ong. 1 tot 2 mt. hoog. ik ga, en ik vloog tot bovenaan ... Ruim 8 mt. ! ( noormaal kan ik nooit touwslingeren of klimmen , dan glij ik weg daarom vond ik het zo eng...) Absolute Droomjob: werken met dieren (neusbeertjus )
Werk of stage is weggehaald en welk schoolniveau ook en is samen Welk schoolniveau / werk / stage: Geworden! WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!