ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Hoi volgens mij bestaat dit niet...
Het lijkt mij leuk om mensen te leren kennen...
Daarom lijkt het me leuk dat iedereen wat leuke feitjes over zich invuld...
Er zijn een paar regels:
-Je moet alle categorie-en beantwoorden of je vult in: Ik heb geen idee. -Je mag een nieuwe categorie erbij bedenken; dat doe je door die bij de al bestaande categorie-en te zetten in je bericht -Je mag maar 1 categorie per keer verzinnen -Als ik het geen goede categorie vind zal ik dat mededelen. -Je mag hier altijd nog een keer posten maar er is 1 voorwaarde; er moet min. 1 nieuwe vraag bijgekomen zijn.
Lijkt mij duidelijk...
Ik begin! (deze categorie-en moeten dus bij jou bericht voorkomen)
Echte naam: Ryan Leeftijd: 12 Favo Zoo: Burgers en Beekse Bergen Favo Dier(en): Neusbeer en dwergaapjes Welk schoolniveau: 2-talig Gymnasium
Veel suc6 en kom met unieke categoriën WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Echte naam: marcel Leeftijd: 26 Favo Zoo: ouwehands en zoo praha Favo Dier(en): kleine panda Welk schoolniveau: zit niet meer op school maar heb agrarische bedrijfs economie en dierhouderij gedaan. huisdieren: een hond een kat.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Echte naam: Ryan Leeftijd: 12 Favo Zoo: Burgers en Beekse Bergen Favo Dier(en): Neusbeer en dwergaapjes Welk schoolniveau of wat voor werk: 2-talig Gymnasium Huisdieren: 1konijn 2katten 6parkieten een tropisch aquarium en een vijver WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
echte naam: Marijn leeftijd: 13 Favo zoo: burgers, blijdorp favo dier: tropische dieren: papagaaien, vissen slangen en dat soort dingen. welk schoolniveau: 1 vmbot/havo kandinsky nijmegen huisdieren: 1 super lieve hond, 2 katten 1 hamster 1 konijn een tropische aquarium en bij mijn opa nog wat aquariums en reptielen ( poeh xD) soort huis: rijtjes huis. hobby's: dieren verzorgen, met mijn vrienden afspreken, huiswerk maken ( helaas ) en met de lego star wars klooien.
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Echte naam: Lara Leeftijd: 41 Favo Zoo: Burgers Zoo en Beekse Bergen Favo Dier(en): Neusbeer en stokstaartjes Welk schoolniveau: Geen, ik werk momenteel als postbezorger Huisdieren: 4 vogels, 10 vissen en 2 honden, Lady en Timo soort huis: Flat 3 hoog hobby's Zwemmen, darten en uitslapen!! En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 38 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Echte naam: Claudia Leeftijd: 43 Favo Zoo: davur krhalowe (ts) is een grote safari en ouwehands dierenpark Favo Dier(en): pandi dolfijn witte tijgers wolf en uilen Welk schoolniveau: havo-vwo gedaan. Huisdieren: 1 hond 1 kat 2 gerbils 1 vogel. soort huis: bungalow hobby's zoo tycoon tekenen pc games. heftige attracties in pretparken dierentuinen. favo eten: Zelf gemaakte salami pizza met veel chillie poeder :D:D:D