Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
LEGO
legoman12324
Datum: Zondag, 16 Dec 2012, 21:34 | Bericht # 1   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

je hebt het meschien zelf. of kent iemand die het hebt.
ik heb het natuurlijk over

het karakteristieke steentje uit Denemarken wat ooit als hout begon
is nu het meest bekenste speelgoed voor jong en oud

van lego city tot lego dino wat heeft lego nog niet
zelf voor meiden is er lego of for 18+ is er lego technic

het heeft zelf zijn eigen site hier
nu ben ik benieuwt wie het wel en niet heeft en ben je ook lid van legoclub magazin

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER

Bericht veranderd door: legoman12324 - Zondag, 16 Dec 2012, 21:34
Berichtje hebt het meschien zelf. of kent iemand die het hebt.
ik heb het natuurlijk over

het karakteristieke steentje uit Denemarken wat ooit als hout begon
is nu het meest bekenste speelgoed voor jong en oud

van lego city tot lego dino wat heeft lego nog niet
zelf voor meiden is er lego of for 18+ is er lego technic

het heeft zelf zijn eigen site hier
nu ben ik benieuwt wie het wel en niet heeft en ben je ook lid van legoclub magazin

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 16 Dec 2012 om 21:34
jeffrey
Datum: Zondag, 16 Dec 2012, 21:39 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Curator

@ legoman12324, Ik heb zelf aardig veel LEGO, ik speel er niet meer mee maar bouw er zo realistisch mogelijke dingen mee.
Ben nu al iets van 3 jaar met een circus bezig maar ik heb steeds niet de goede onderdelen, het enige realistische eraan nu is de kassa ;)

Always look on the bright side of life!
Bericht@ legoman12324, Ik heb zelf aardig veel LEGO, ik speel er niet meer mee maar bouw er zo realistisch mogelijke dingen mee.
Ben nu al iets van 3 jaar met een circus bezig maar ik heb steeds niet de goede onderdelen, het enige realistische eraan nu is de kassa ;)

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 16 Dec 2012 om 21:39
legoman12324
Datum: Zondag, 16 Dec 2012, 21:44 | Bericht # 3   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ jeffrey, ha oke maar heb je ook sets of dat niet

Bericht@ jeffrey, ha oke maar heb je ook sets of dat niet

Toegevoegd op 16 Dec 2012 om 21:44
jeffrey
Datum: Zondag, 16 Dec 2012, 21:47 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Curator

@ legoman12324, Jep, anders kom ik nooit aan mijn onderdelen.
Ik heb bijv. bijna alle LEGO Indiana Jones sets (ben fan van de films) en heb aardig wat van die speciale sets via internet gekocht.

Bericht@ legoman12324, Jep, anders kom ik nooit aan mijn onderdelen.
Ik heb bijv. bijna alle LEGO Indiana Jones sets (ben fan van de films) en heb aardig wat van die speciale sets via internet gekocht.

Toegevoegd op 16 Dec 2012 om 21:47
legoman12324
Datum: Zondag, 16 Dec 2012, 22:02 | Bericht # 5   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

ha oke ben je ook lid van legoclub magazin of niet

Berichtha oke ben je ook lid van legoclub magazin of niet

Toegevoegd op 16 Dec 2012 om 22:02
jeffrey
Datum: Zondag, 16 Dec 2012, 22:07 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Curator

@ legoman12324, Nee, dat niet. Ik hoop later nog eens lid te worden van LEGO club De Bouwsteen.
Die bouwt echt voor het realisme en regelt ook altijd alles voor Lego World in Zwolle.

Bericht@ legoman12324, Nee, dat niet. Ik hoop later nog eens lid te worden van LEGO club De Bouwsteen.
Die bouwt echt voor het realisme en regelt ook altijd alles voor Lego World in Zwolle.

Toegevoegd op 16 Dec 2012 om 22:07
legoman12324
Datum: Zondag, 16 Dec 2012, 22:10 | Bericht # 7   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ jeffrey, ja echt nou ik wens je er veel geluk mee

ik zelf heb ook veel lego heb gister nog een ding van lego technic gekocht kosten 7 uur om inelkaar te zetten

Bericht@ jeffrey, ja echt nou ik wens je er veel geluk mee

ik zelf heb ook veel lego heb gister nog een ding van lego technic gekocht kosten 7 uur om inelkaar te zetten

Toegevoegd op 16 Dec 2012 om 22:10
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 17 Dec 2012, 08:25 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

ik heb ook vee lego! alleeen niet city of zo maar star wars. ik ben daar ook helemaal fan van en zo. het leukste is dan ook om de sets in elkaar te zetten. maar lego the hobbit en lord of de rings vindt ik ook helemaal geweldig!

gr. Marijn ^_^

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtik heb ook vee lego! alleeen niet city of zo maar star wars. ik ben daar ook helemaal fan van en zo. het leukste is dan ook om de sets in elkaar te zetten. maar lego the hobbit en lord of de rings vindt ik ook helemaal geweldig!

gr. Marijn ^_^

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 17 Dec 2012 om 08:25
Mark_23
Datum: Maandag, 17 Dec 2012, 10:03 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Ik heb ook lego, maar niet van die standaard gekleurde blokjes waar het volgens mij allemaal mee begon (kan er naast zitten). Ik heb eigenlijk maar heel weinig lego.
Ik heb een paar kleine dino's van lego dinosaurs 2001, één klein deel van dino island ook uit 2001, de helft van de lego dino set 2010 (mijn broer heeft de andere helft), vier ridders van lego knights kingdom. Dan als laatste nog 3 lego racers uit 2004, 1 uit 2005 en 1 uit 2007. Dit is alles wat ik heb. Het klinkt nu als opsomming misschien veel maar dat valt reuze mee. Vooral veel dino's ik weet het. Daar was ik gek op vroeger. Ik ben verder geen lid van legoclub magazine. Ik heb wel een vriend gehad van de basisschool die had een heel veel legoblokjes. Echt heel veel. Daar kon hij slagschepen en vliegtuigen uit WOII van maken, andere boten. Echt geweldig.

Groetjes Mark ;)
BerichtIk heb ook lego, maar niet van die standaard gekleurde blokjes waar het volgens mij allemaal mee begon (kan er naast zitten). Ik heb eigenlijk maar heel weinig lego.
Ik heb een paar kleine dino's van lego dinosaurs 2001, één klein deel van dino island ook uit 2001, de helft van de lego dino set 2010 (mijn broer heeft de andere helft), vier ridders van lego knights kingdom. Dan als laatste nog 3 lego racers uit 2004, 1 uit 2005 en 1 uit 2007. Dit is alles wat ik heb. Het klinkt nu als opsomming misschien veel maar dat valt reuze mee. Vooral veel dino's ik weet het. Daar was ik gek op vroeger. Ik ben verder geen lid van legoclub magazine. Ik heb wel een vriend gehad van de basisschool die had een heel veel legoblokjes. Echt heel veel. Daar kon hij slagschepen en vliegtuigen uit WOII van maken, andere boten. Echt geweldig.

Groetjes Mark ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 17 Dec 2012 om 10:03
krieke668
Datum: Maandag, 17 Dec 2012, 14:19 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

@ legoman12324,
ik heb bergen lego xD heb het vorig aar wel allemaal op de zolder gezet omdat ik er niets meer mee deed, toen heb ik het eens allemaal op de weegschaal gezet, en had zo'n 60 kg lego xD en als je weet dat als je naar legoland Germany gaat dat daar lego €80/kg is dan heb ik €4800 aan lego... LOL. Maarja ik heb weinig "nieuwe lego" gehad, heb 15kg van mijn neef enzo gekregen...

Heb nooit het magazine gekocht, maar heb wel een tijd gespeeld op MyLego Network...

^_^
Bericht@ legoman12324,
ik heb bergen lego xD heb het vorig aar wel allemaal op de zolder gezet omdat ik er niets meer mee deed, toen heb ik het eens allemaal op de weegschaal gezet, en had zo'n 60 kg lego xD en als je weet dat als je naar legoland Germany gaat dat daar lego €80/kg is dan heb ik €4800 aan lego... LOL. Maarja ik heb weinig "nieuwe lego" gehad, heb 15kg van mijn neef enzo gekregen...

Heb nooit het magazine gekocht, maar heb wel een tijd gespeeld op MyLego Network...

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 17 Dec 2012 om 14:19
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Hosted by uCoz