Ik ga morgen naar Rotterdam! Daar woont Raymond namelijk. We gaan samen naar Blijdorp. Jammer dat ik niet in de buurd van een dierentuin woon, anders had Ray mooi naar mij toe mogen komen (Rotterdam is een UUR rijden voor mij <_< !) Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik ga in de zomervakantie naar Italie, om de Italiaanse dierentuinen eens te bekijken. (in Nederland, Oostenrijk en Noorwegen heb ik er namelijk al best veel gehad). (Noorse Dierentuinen zijn trouwens erg klein + saai, gewoon iemand zijn achtertuin).
Zuid-Italie (3 dagen rijden, je moet er maar zin in hebben, maar het is het wel waard).
Volgende week zaterdag start (voor mij) de meivakantie, en ik ga dan met mijn gezin naar Egypte! Dat vind ik erg spannend, aangezien dat de eerste keer word dat ik op vakantie ga buiten Europa. Ik ben dan dus ook 2 weken niet actief hier op het forum . Ik ben benieuwd: Wie gaan er nog meer op vakantie, en waar naartoe? Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik ga in september pas naar Frankrijk, daar wonen mijn ouders namelijk. Die hebben daar een eigen huisje en dan gaan we lekker uitrusten en komen we uitgerust weer terug. En Egypte is leuk en warm Errol, dus heel wat korte broeken meenemen. Maar have fun in Egypte, het is een mooi en fantastisch land!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Ik ga op Vrijdag 31 Juli op vakantie met mijn familie (van moederskant), en ben dan een weekje in de buurt van belgië te vinden. Ik ga nooit ver op vakantie, omdat mijn moeder niet van vliegen en lange bus/auto-ritten houd...
Dat vind ik best wel jammer. Want ik zou best wel eens wat verre landen willen bezoeken. Maarja, over een paar jaar........
Donderdag ga ik lekker in Tsjechie op kamp! Eerst 3 dagen lopen daar en daarna 4 dagen op een kampterrein . Daarna gaan we met het openbaar vervoer 2 dagen naar Praag ik verheug me er erg op.
15 augustus gaan we nog 10 dagen met de familie naar Turkije dat wordt vast ook gezellig.