Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Vakantie topic
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 28 Okt 2008, 19:22 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

schrijf hier over wat je allemaal in de vakantie gaat doen en waar je heen gaat enzo. (snap je het niet, pb mij dan),

Het ZTSF team

Berichtschrijf hier over wat je allemaal in de vakantie gaat doen en waar je heen gaat enzo. (snap je het niet, pb mij dan),

Het ZTSF team

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 28 Okt 2008 om 19:22
rick651
Datum: Maandag, 22 Dec 2008, 15:58 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO Coördinator
Horeca Medewerker

Haha komt die dan xD

Ik ga morgen en zondag naar de Efteling ^^
En donderdag naar Zoo Antwerpen.

Groetjes Rick happy

BerichtHaha komt die dan xD

Ik ga morgen en zondag naar de Efteling ^^
En donderdag naar Zoo Antwerpen.

Groetjes Rick happy

Bericht getypt door - rick651
Toegevoegd op 22 Dec 2008 om 15:58
Erry2000
Datum: Maandag, 22 Dec 2008, 17:10 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

Ik ga morgen naar Rotterdam! Daar woont Raymond namelijk. We gaan samen naar Blijdorp. Jammer dat ik niet in de buurd van een dierentuin woon, anders had Ray mooi naar mij toe mogen komen (Rotterdam is een UUR rijden voor mij <_< !)

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtIk ga morgen naar Rotterdam! Daar woont Raymond namelijk. We gaan samen naar Blijdorp. Jammer dat ik niet in de buurd van een dierentuin woon, anders had Ray mooi naar mij toe mogen komen (Rotterdam is een UUR rijden voor mij <_< !)

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 22 Dec 2008 om 17:10
RaptorV
Datum: Maandag, 09 Maa 2009, 09:06 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Ik ga in de zomervakantie naar Italie, om de Italiaanse dierentuinen eens te bekijken. (in Nederland, Oostenrijk en Noorwegen heb ik er namelijk al best veel gehad). (Noorse Dierentuinen zijn trouwens erg klein + saai, gewoon iemand zijn achtertuin).

Zuid-Italie (3 dagen rijden, je moet er maar zin in hebben, maar het is het wel waard).

Raptor.Verhoeven

Please watch RaptorVerhoeven on youtube.
BerichtIk ga in de zomervakantie naar Italie, om de Italiaanse dierentuinen eens te bekijken. (in Nederland, Oostenrijk en Noorwegen heb ik er namelijk al best veel gehad). (Noorse Dierentuinen zijn trouwens erg klein + saai, gewoon iemand zijn achtertuin).

Zuid-Italie (3 dagen rijden, je moet er maar zin in hebben, maar het is het wel waard).

Raptor.Verhoeven

Bericht getypt door - RaptorV
Toegevoegd op 09 Maa 2009 om 09:06
Erry2000
Datum: Zaterdag, 18 Apr 2009, 09:39 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker

Technisch medewerker
Curator

Volgende week zaterdag start (voor mij) de meivakantie, en ik ga dan met mijn gezin naar Egypte! Dat vind ik erg spannend, aangezien dat de eerste keer word dat ik op vakantie ga buiten Europa. Ik ben dan dus ook 2 weken niet actief hier op het forum ;) .
Ik ben benieuwd: Wie gaan er nog meer op vakantie, en waar naartoe?

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtVolgende week zaterdag start (voor mij) de meivakantie, en ik ga dan met mijn gezin naar Egypte! Dat vind ik erg spannend, aangezien dat de eerste keer word dat ik op vakantie ga buiten Europa. Ik ben dan dus ook 2 weken niet actief hier op het forum ;) .
Ik ben benieuwd: Wie gaan er nog meer op vakantie, en waar naartoe?

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 18 Apr 2009 om 09:39
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 18 Apr 2009, 10:32 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Ik ga in september pas naar Frankrijk, daar wonen mijn ouders namelijk. Die hebben daar een eigen huisje en dan gaan we lekker uitrusten en komen we uitgerust weer terug. En Egypte is leuk en warm Errol, dus heel wat korte broeken meenemen. Maar have fun in Egypte, het is een mooi en fantastisch land!! Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtIk ga in september pas naar Frankrijk, daar wonen mijn ouders namelijk. Die hebben daar een eigen huisje en dan gaan we lekker uitrusten en komen we uitgerust weer terug. En Egypte is leuk en warm Errol, dus heel wat korte broeken meenemen. Maar have fun in Egypte, het is een mooi en fantastisch land!! Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 18 Apr 2009 om 10:32
diertjesfreak
Datum: Woensdag, 13 Mei 2009, 20:28 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

ik ga naar china

Haleee
Berichtik ga naar china

Bericht getypt door - diertjesfreak
Toegevoegd op 13 Mei 2009 om 20:28
briank
Datum: Woensdag, 13 Mei 2009, 21:34 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Met de zomervakantie ga ik naar Zwitserland en Oosterijk!
Is iemand daar al eens geweest, en heeft die leuke dingen gevonden die je kan doen ? :D
BerichtMet de zomervakantie ga ik naar Zwitserland en Oosterijk!
Is iemand daar al eens geweest, en heeft die leuke dingen gevonden die je kan doen ? :D

Bericht getypt door - briank
Toegevoegd op 13 Mei 2009 om 21:34
raymondhoek
Datum: Zaterdag, 11 Jul 2009, 15:27 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Ik ga op Vrijdag 31 Juli op vakantie met mijn familie (van moederskant), en ben dan een weekje in de buurt van belgië te vinden.
Ik ga nooit ver op vakantie, omdat mijn moeder niet van vliegen en lange bus/auto-ritten houd...

Dat vind ik best wel jammer.
Want ik zou best wel eens wat verre landen willen bezoeken.
Maarja, over een paar jaar........

Raymond ;)

BerichtIk ga op Vrijdag 31 Juli op vakantie met mijn familie (van moederskant), en ben dan een weekje in de buurt van belgië te vinden.
Ik ga nooit ver op vakantie, omdat mijn moeder niet van vliegen en lange bus/auto-ritten houd...

Dat vind ik best wel jammer.
Want ik zou best wel eens wat verre landen willen bezoeken.
Maarja, over een paar jaar........

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 11 Jul 2009 om 15:27
Terdo
Datum: Zaterdag, 11 Jul 2009, 18:13 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators

Curator

Donderdag ga ik lekker in Tsjechie op kamp! Eerst 3 dagen lopen daar en daarna 4 dagen op een kampterrein ^_^ .
Daarna gaan we met het openbaar vervoer 2 dagen naar Praag ik verheug me er erg op.

15 augustus gaan we nog 10 dagen met de familie naar Turkije dat wordt vast ook gezellig.

gr. Terdo

Always look on the bright side of life!
BerichtDonderdag ga ik lekker in Tsjechie op kamp! Eerst 3 dagen lopen daar en daarna 4 dagen op een kampterrein ^_^ .
Daarna gaan we met het openbaar vervoer 2 dagen naar Praag ik verheug me er erg op.

15 augustus gaan we nog 10 dagen met de familie naar Turkije dat wordt vast ook gezellig.

gr. Terdo

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 11 Jul 2009 om 18:13
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Hosted by uCoz