Op de hoofdpagina is wel te zien, wie er jarig is, en hoe oud deze persoon is geworden, maar er was nog geen plaats waar we deze mensen konden feliciteren. Dus bij deze het felicitatie topic.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
timtomtim wordt vandaag 14 jaar!! Van harte gefeleciteerd en maak er een mooie, gezellige dag van en geniet ervan!! Zonnige groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
alwin1996(13) wordt vandaag 13 jaar en van harte gefeleciteerd met je verjaardag en maak er een gezellige dag van!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
gordediertje(9), gordeldiertje(9), hilo(9), olifantfennek(9) Gefeleciteerd allemaal en maak er een gezellige dag van en geniet ervan!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
jarni(10) Jarni wordt vandaag 10 jaar en van harte gefeleciteerd met je verjaardag!! Maak er een gezellige dag van en geniet ervan!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Murdoc(23 Murdoc is vandaag jarig, van harte gefeleciteerd en maak er een gezellige dag van!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
mikeanimal wordt vandaag 13 jaar. Van harte gefeleciteerd en maak er een gezellige en mooie dag van!! Zonnige groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!