Op de hoofdpagina is wel te zien, wie er jarig is, en hoe oud deze persoon is geworden, maar er was nog geen plaats waar we deze mensen konden feliciteren. Dus bij deze het felicitatie topic.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Diertjesfreak wordt vandaag 17 jaar!! Van harte gefeleciteerd met je verjaardag en maak er een gezellige dag van!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja de bovenstaande mensen van harte gefeleciteerd met jullie verjaardag en maak er een gezellige dag van!! groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Tom13 wordt vandaag 13 jaartjes oud. Van harte gefeleciteerd en maak er een gezellige dag van en geniet ervan!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
zoomaster1994(15), sabelorxy(15) Deze twee mensen zijn vandaag jarig!! Van harte gefeleciteerd en maak er een gezellige dag van!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 05 Aug 2009, 06:54 | Bericht # 119
Voormalig Crewlid
Directeur
Qwikkie is vandaag jarig!! Van harte gefeleciteerd en maak er een gezellige en leuke dag van!! Zonnige groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!