Ik heb nu sinds een tijdje ook een nieuwe avatar! Ik vond op iedere site dezelfde niet leuk! Deze heb ik eigenlijk voor een andere site gemaakt, maar daarvoor wassie te groot ! Gelukkig was hij voor het ztsf wel klein genoeg ! Hoe vinden jullie hem? Zelf vind ik de houding erg leuk !
Ik vind die van Raymond leuk, maar ik moet er wel een beetje aan wennen. Hij is namelijk heel anders dan zijn andere avatars !
Forget the crew... Follow the rules!
Bericht veranderd door: Erry2000 - Vrijdag, 12 Dec 2008, 19:41
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik vind die van jullie allemaal heel erg leuk!! Ik kan dan niet een plaatje maken in paint, mij te moeilijk, maar knap dat jullie dat wel kunnen. Die van jou Erry vind ik zeer apart maar wel heel erg mooi!! Een zeepaardje, grappig. Fijne dag, ga nu zootycoon 2 spelen en dan kom ik zo weer terug. Mijn campagne uitspelen en dan heb ik de bloemenboog. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ook een van simpel internet geplukt plaatjem maar hij is wel schattig
ik heb nu mijn 'oude oude oude door alex toendertijdgemaakt maar vaak als 10 scorende oude africanfreak avatar' gelukkig heb ik hem nog gevonden in een topic :P
en?
de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!
Ik neem hem niet op zt.nl omdat hij nogal groot is. TE groot voor zt.nl <_< ... Ik neem hier nog wel een keertje een andere !
Ik zal dan ook maar eerlijk zijn over Jeroens avatar: het plaatje is leuk, maar aan die bewegingen in de mijn ooghoeken, erger ik me helemaal kapot aan ! Maargoed, het idee is wel aardig !
EDIT: heey, de <_< emoticon doet het niet?
Forget the crew... Follow the rules!
Bericht veranderd door: Erry2000 - Donderdag, 25 Dec 2008, 12:12
Datum: Donderdag, 25 Dec 2008, 12:17 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
>_> Ehm de mijne was dus ook te groot voor zt.nl, ook dat bewegende was dus te veel xD Dan zou je nog gekker worden xD Huh? wat is er opeens met de? EDIT: Bij mij doet de smiley het ^ wel Pokemon White team!
Bericht veranderd door: Jeroen-krokofreak - Donderdag, 25 Dec 2008, 12:18