Avatar en Banner topic (showen/oordelen)
IK
Datum: Donderdag, 01 Sep 2011, 10:32 | Bericht # 61
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik heb weer een nieuwe.
Bericht Ik heb weer een nieuwe. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 01 Sep 2011 om 10:32
JanaaX
Datum: Vrijdag, 02 Sep 2011, 19:42 | Bericht # 62
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Voila, Mijn nieuwe.. @ IK , en heel schattig!
Our perfect companions never have fewer than four feet
Bericht Voila, Mijn nieuwe.. @ IK , en heel schattig! Bericht getypt door - JanaaX Toegevoegd op 02 Sep 2011 om 19:42
Varaantje
Datum: Zondag, 11 Sep 2011, 19:48 | Bericht # 63
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Quote (JanaaX )
Voila, Mijn nieuwe..
Mooi gemaakt JanaaX, echt realistisch. Wat vinden jullie van de mijne? Emhh, nog even sorry voor de bump, pleasse doe dit niet als spam dat was echt niet bedoeld. Gr. Varaantje
Avatar made by myself, banner is made by Tigerboy
Bericht Quote (JanaaX )
Voila, Mijn nieuwe..
Mooi gemaakt JanaaX, echt realistisch. Wat vinden jullie van de mijne? Emhh, nog even sorry voor de bump, pleasse doe dit niet als spam dat was echt niet bedoeld. Gr. Varaantje Bericht getypt door - Varaantje Toegevoegd op 11 Sep 2011 om 19:48
NielsG
Datum: Dinsdag, 13 Sep 2011, 07:58 | Bericht # 64
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik heb een nieuw banner voor mijn onderschrift, wat vinden jullie. (het is mijn eerste banner) Niels
Bericht Ik heb een nieuw banner voor mijn onderschrift, wat vinden jullie. (het is mijn eerste banner) Niels Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 13 Sep 2011 om 07:58
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 13 Sep 2011, 08:15 | Bericht # 65
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ NielsGuchelaar , Leuk gedaan! Wel is die erg druk.. met al die dieren. Misschien er meer een geheel van maken? Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ NielsGuchelaar , Leuk gedaan! Wel is die erg druk.. met al die dieren. Misschien er meer een geheel van maken? Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 13 Sep 2011 om 08:15
NielsG
Datum: Dinsdag, 13 Sep 2011, 19:23 | Bericht # 66
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Jeweetwelwie , Hoe bedoel je, want tips hoor ik graag.
Bericht @ Jeweetwelwie , Hoe bedoel je, want tips hoor ik graag.Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 13 Sep 2011 om 19:23
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 13 Sep 2011, 19:29 | Bericht # 67
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ NielsGuchelaar , Het zijn nu zoveel dieren en volgens mij zie je die helemaal niet terug in je Zoo. Het zijn mooie plaatjes, maar super veel en ze hebben niets overeenkomstig. Maar misschien denken andere mensen er anders over? Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ NielsGuchelaar , Het zijn nu zoveel dieren en volgens mij zie je die helemaal niet terug in je Zoo. Het zijn mooie plaatjes, maar super veel en ze hebben niets overeenkomstig. Maar misschien denken andere mensen er anders over? Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 13 Sep 2011 om 19:29
NielsG
Datum: Woensdag, 14 Sep 2011, 17:59 | Bericht # 68
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Jeweetwelwie , Oke, ik zal er aan werken. Maar de zoo gaat bestaan uit verschillende parken dus je kan er veel zien. Niels
Bericht @ Jeweetwelwie , Oke, ik zal er aan werken. Maar de zoo gaat bestaan uit verschillende parken dus je kan er veel zien. NielsBericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 14 Sep 2011 om 17:59
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 14 Sep 2011, 18:41 | Bericht # 69
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ NielsGuchelaar , Die hoeken vind ik mooi gedaan! Als je in het midden de helft van de plaatjes neemt dan is het denk ik al goed? Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ NielsGuchelaar , Die hoeken vind ik mooi gedaan! Als je in het midden de helft van de plaatjes neemt dan is het denk ik al goed? Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 14 Sep 2011 om 18:41
NielsG
Datum: Dinsdag, 20 Sep 2011, 16:05 | Bericht # 70
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Jeweetwelwie , Ik heb nu een andere avatar en banner, dus.... hier is die. ( @ Jeweetwelwie , je had heel erg gelijk, is was gewoon blij dat ik me eerste banner afhad maar ik zag later dat hij niet zo goed was dus bedankt dat je het zei) Niels
Bericht @ Jeweetwelwie , Ik heb nu een andere avatar en banner, dus.... hier is die. ( @ Jeweetwelwie , je had heel erg gelijk, is was gewoon blij dat ik me eerste banner afhad maar ik zag later dat hij niet zo goed was dus bedankt dat je het zei) NielsBericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 20 Sep 2011 om 16:05