ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik lees veel hier een paar toppers (deze heb ik allemaal zelf gelzen) serie's deltora deltora 2 deltora 3 ulysses moore de kronieken van narnia harry potter de grijze jager (ik hou van fantasy boeken) ik ga nog goeie boeken lezen zoals i am number four de century reeks en nog vele anderen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik lees vooral donalduck sukskes en wiskes en net zoals hanana59 hou ik erg van de deltora serie
en mijn lievelings boeken lord of the rings en de hobbit!!! ben er echt verslaafd aan. ik weet er alles van en ik kijk elke dag voordat ik naar bed ga de film
( flipte daarom ook toen ik hoorde dat er in december de hobbit ( film) uit kwam
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Maandag, 04 Jun 2012, 20:03
Mijn favoriete boeken zijn van: - Carry Slee (Bijna alles.. Er is ook al veel verfilmd, zoals Afblijven, Timboektoe) - Thea Beckman (Geschiedenisboeken) - Francine Oomen (Hoe overleef ik..) - Jacques Vriens (De Bende van Hotel de KorenWolf)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Harry Potter, de Hongerspelen, Tunnels-serie, Percy Jackson, veel te veel eigenlijk. Ik lees veel te veel en ook veel te veel fantasie Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
ik hou veel van boeken van de tweede wereldoorlog bijv. de jongen in de gestreepte pyama van jonh boyne of blijf zitten waar je zit van tieneke schouthuis