ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 28 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
hallo en welkom op mijn topic. heb jij een lievelings boek of boekenreeks? reageer dan hier. mijn lievelings boeken reeks is warrior cats van Erin Hunter (hehehe hunter naam van een left 4 dead zombie LOL) echt prachtige boeken reeks!!!! een aanrader!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
De Gone serie(Micheal Grant), de Inkheart serie(Cornelia Funke), Alex Rider serie (Anthony Horowitz), The Power of Five serie(Anthony Horowitz), Century serie (P.D. Baccalario), Tunnels serie (R.Gordon&Brian Williams)
Zoals je ziet lees ik heel graag, en vooral van engelse auteurs(Ook al zijn de meeste al vertaald beschikbaar)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, en de mijne is Harry Potter serie!!! Ik kan er niet genoeg van krijgen. Ik heb ze allemaal gelezen en zou ze zou allemaal weer lezen. Mijn leukste deel is deel 4 Harry Potter en de vuurbeker met dat tournooi. Dat vind ik gewoon geweldig!!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ja, dat is ook een supermooie serie! Die heb ik allemaal -in het engels- thuis, en ik heb ze al allemaal minstens 2 keer uitgelezen! Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 23 Prijzenkast:
0
Stagiaire
De Grijze Jager van John Flannagan zeker weten! Zijn inmiddels als 10 boeken van verschenen. Er komt nog een 11e. Maar echt een fantastische boekenserie en ook voor alle leeftijden van ong. 13+(als ik even bibliotheekmaatstaven gebruik). Erg gedetailleerde en spannende boekenserie!