ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 67 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Als je niet weet wat je hier moet doen lees de titel! De mijne is de briunvis omdat ze zo speels, schattig,heben een mooie kleur en je ziet ze ook in zoo's! Yes I believe.......... in ZT2! Ik heet Peter zo mag je me ook noemen gefiliciteert... raymond!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik heb eigenlijk verschillende dieren die ik leuk vindt. Ik vind de panda's leuk en de Orka's hartstikke leuk!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
De mijne is de krokodil, ik heb niet echt een lievelings soort, meer de spitssnuit krokodil vind ik wel aantrekkelijk, ik houd tevens van alle reptielen en amfibieën.
Ze hebben iets mysterieus ovr zich, en dat vind ik wel wat...
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 6 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Mijn lievelingdieren zijn de capibara (Omdat er weinig andere mensen zijn die dat hebben) en de groene leguaan, omdat-ie mooie details als stekels, huidplooien en grote schubben heeft. Ehh....Hallow xD
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 20 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Het stokstaartje, omdat het zulke kleine en grappige dieren zijn die ontzettend goed voor zichzelf kunnen zorgen. En het doodshoofdaapje omdat dit erg leuke dieren zijn en de slimste van allemaal (een doodshoofdaapje heeft in vergelijking tot zijn lichaam de grootste hersenen van alle dieren op heel de aarde!) Laat ik deze site maar eens teroriseren.... :P