Levensstijlen....
giganoto
Datum: Woensdag, 11 Maa 2009, 14:18 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Wie heeft ook wel eens dat je wordt aangezien voor een andere levensstijl dan die je in het echt heb? Gisteren werd ik aangezien voor Gothic... en nu wordt ik Gothic-O-Saurus genoemd
naja, wat de bedoelling is van dit topic... is gewoon een discussie over levensstijlen.
zolang iemand maar niet wordt beledigd om zijn levensstijl
en als jullie beloven niet te lachen, dit is mijn levensstijl (selecteer dat): Emo (nee, grapje ben metalhead....)
wel jammer dat we geen sig's mogen. :(
Bericht veranderd door: giganoto - Donderdag, 12 Maa 2009, 07:55
Bericht Wie heeft ook wel eens dat je wordt aangezien voor een andere levensstijl dan die je in het echt heb? Gisteren werd ik aangezien voor Gothic... en nu wordt ik Gothic-O-Saurus genoemd
naja, wat de bedoelling is van dit topic... is gewoon een discussie over levensstijlen.
zolang iemand maar niet wordt beledigd om zijn levensstijl
en als jullie beloven niet te lachen, dit is mijn levensstijl (selecteer dat): Emo (nee, grapje ben metalhead....)
Bericht getypt door - giganoto Toegevoegd op 11 Maa 2009 om 14:18
egbert
Datum: Woensdag, 11 Maa 2009, 14:43 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger
hoe bedoel je selecteer dat p.s. snap het
Bericht veranderd door: egbert - Woensdag, 11 Maa 2009, 16:20
Bericht hoe bedoel je selecteer dat p.s. snap het
Bericht getypt door - egbert Toegevoegd op 11 Maa 2009 om 14:43
raymondhoek
Datum: Woensdag, 11 Maa 2009, 14:53 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
onder : Heeft hij een tekst ontzichtbaar gemaakt, als je daar onder slecteer zie je de tekst. Mijn levenstijl is heel simpel computer freak
Topic verplaatst naar meningen plaats, daar past het beter...
Raymond
Bericht onder : Heeft hij een tekst ontzichtbaar gemaakt, als je daar onder slecteer zie je de tekst. Mijn levenstijl is heel simpel computer freak
Topic verplaatst naar meningen plaats, daar past het beter...
Raymond
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 11 Maa 2009 om 14:53
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 11 Maa 2009, 17:21 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, wat ben ik eigenlijk. Ik zou het niet weten. Ben dol op computers en spelletjes te spelen op de computer. Noem mij maar een spelletjesfreak!! En een liefdesfreak, ontvang graag veel liefde en wil graag veel liefde!! Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Ja, wat ben ik eigenlijk. Ik zou het niet weten. Ben dol op computers en spelletjes te spelen op de computer. Noem mij maar een spelletjesfreak!! En een liefdesfreak, ontvang graag veel liefde en wil graag veel liefde!! Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 11 Maa 2009 om 17:21
ferrarietje
Datum: Woensdag, 11 Maa 2009, 17:42 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Tja ik ben meer fan van voetballen,auto's,ZT2 noem mij maar een voezautllt2.
Yes I believe.......... in ZT2! Ik heet Peter zo mag je me ook noemen gefiliciteert... raymond!
Bericht Tja ik ben meer fan van voetballen,auto's,ZT2 noem mij maar een voezautllt2. Bericht getypt door - ferrarietje Toegevoegd op 11 Maa 2009 om 17:42
Erry2000
Datum: Woensdag, 11 Maa 2009, 18:34 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
7
Technisch medewerker
Curator
Tja, wat kan ik zeggen over mijn levensstijl... Ik hou van computeren, maar ik doe ook veel aan sport. Goed, hea ? Verder is mijn levensstijl vooral naar school gaan !
Forget the crew... Follow the rules!
Bericht Tja, wat kan ik zeggen over mijn levensstijl... Ik hou van computeren, maar ik doe ook veel aan sport. Goed, hea ? Verder is mijn levensstijl vooral naar school gaan ! Bericht getypt door - Erry2000 Toegevoegd op 11 Maa 2009 om 18:34
Frank
Datum: Dinsdag, 24 Maa 2009, 16:03 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
Curator
Net zoals Raymond computer-freak. Alleen omdat ik voor mijn school erg handig ben met computers. Ik weet niet eens hoe je downloads maakt Maar het maakt niet uit, als hun zien hoe vaak ik achter de computer zit noemen ze me zeker geen computer-freak meer TigerKeeper
Start a revolution, start a comeback! ~I'm back, In black!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Dinsdag, 24 Maa 2009, 16:05
Bericht Net zoals Raymond computer-freak. Alleen omdat ik voor mijn school erg handig ben met computers. Ik weet niet eens hoe je downloads maakt Maar het maakt niet uit, als hun zien hoe vaak ik achter de computer zit noemen ze me zeker geen computer-freak meer TigerKeeper
Bericht getypt door - Frank Toegevoegd op 24 Maa 2009 om 16:03
yur
Datum: Dinsdag, 24 Maa 2009, 20:04 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
ik wordt aangezien als een coputer freak
bezoek ook eens mijn Showroom !
Bericht ik wordt aangezien als een coputer freak Bericht getypt door - yur Toegevoegd op 24 Maa 2009 om 20:04
rejesi
Datum: Vrijdag, 11 Sep 2009, 21:00 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
op school noemen ze me een mooiboy omdat ik altijd met de chicks en mijn vrienden ronhang maar thuis zit ik liever achter de comp dan buiten rond te hangen lol
Bericht op school noemen ze me een mooiboy omdat ik altijd met de chicks en mijn vrienden ronhang maar thuis zit ik liever achter de comp dan buiten rond te hangen lol
Bericht getypt door - rejesi Toegevoegd op 11 Sep 2009 om 21:00
frenkes
Datum: Maandag, 12 Okt 2009, 13:16 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik word ook altijd aangezien voor mooiboy, ze vinden namelijk altijd dat ik er goed uitzie, en dat ik gevoel voor mode heb!
Bericht Ik word ook altijd aangezien voor mooiboy, ze vinden namelijk altijd dat ik er goed uitzie, en dat ik gevoel voor mode heb! Bericht getypt door - frenkes Toegevoegd op 12 Okt 2009 om 13:16