Dit leek mij wel een grappig iets... Wat is jullie lievelings eten??
de mijne zijn hamburgers en cheesse burgers. Ik vind ze het lekkerst als ik ze zelf thuis maak Ik hoef dan ook vaak niet lang na te denken als er word gevraagd of ik een idee heb voor te eten
Mijn lievelingseten? Mexicaans ! Ik ben dol op taco's en tortilia's ! Ik hoor wel vaker dat anderen dat helemaal niet lekker vinden, maar ik vind dat toevallig wel ! Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Wat vind ik lekker? Goede vraag, ik vind eigenlijk alles wel lekker, Nederlands, Italiaans, als het maar niet pittig is. Wat is het lekkerste vind ik mijn manier van Chilli con Carne, met allerlei bonen erin, witte en bruine en splitbonen, aardappels in blokjes gesneden en paprika snijden, uitje snijden, dan allemaal een beetje doorbakken en saus erbij en dan heerlijk met stokbrood opeten. Dat is mijn manier van Chilli con carne maken en die is heerlijk!! Ook niet iedereen lust dat maar ik wel. Heerlijk!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik ben gek op de Italiaanse keuken! Pasta met een goed gekruide saus, een pizza met vanalles en nog wat op, zongedroogde tomaatjes met mozarella... Heerlijk!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik eet best wel veel..maar wat ik het liefst eet is een lekker groot stuk vlees...dat moet er zowiezo altijd bijzitten bij mij, hou daarom niet zo heel veel van pasta's en zo