ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
pijlgifkikker vs agapad (de pijlgifkikker lokte de zeskieuwhaai op het land, gemeen he?)
de agapad is een giftige pad uit australië die er voor zorgt dat alle slangen in australië uitsterven doordat de slangen sterven door het gif als ze de padden hebben opgegeten. kleinere slangensoorten die de pad niet eten worden ook bedreigd omdat de agapad zo groot kan worden dat hij ze opeet
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (tjalf)
Dromedaris VS Olingo Added (26 Sep 2010, 12:57) --------------------------------------------- Olingo VS Halsbandpekari
Het staat in de regels dat je niet twee keer achter elkaar mag kiezen, dus jou laatste dier de Olingo is als laatste en als meerdere personen tussen jou post zijn geweest dan mag je weer. Hopelijk is het zo duidelijk dus Olingo VS Afrikaanse olifant En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (tjalf)
Afrikaanse olifant VS Amerikaanse dwergmuis
Quote (Vernon)
Blauwe vinvis vs. thomphson gazelle
Vernon, het laatste is een Amerikaanse dwergmuis wat je moet gebruiken, anders lees de regels nog maar eens van dit spel. Ik houd het nu bij een waarschuwing. Dus, je moet met degene van de bovenstaande die wint moet je beginnen en daar moet je weer een tegenstander voor kiezen. Dus, niet twee nieuwe dieren zoals jij doet. Begrijp je het. Okedokie, dus Afrikaanse Olifant VS Huiskat En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!