ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 72 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
ja Qwikkie het is in kolner zoo (keulen zoo) daar ben ik nog niet zo lang geleden geweest maar dat eiland is zeker overbevolkt op die foto werden ze net gevoerd Qwikkkie jij bent dus. bezoek ook eens mijn Showroom !
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Van Qwikkie mag ik een nieuwe foto plaatsen dus vandaar dat ik even een nieuwe foto plaats. Ik heb ook geen dierentuinfoto maar dat vind ik niet uitmaken. Veel succes en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Oke sorry dat had ik niet gezien!! Maakt niks uit, dan plaats ik nu wel een nieuwe foto: Opnieuw raden dan maar!! Succes en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Blijdorp?!
PS: je hoefde echt niet een nieuwe foto te plaatsen hoor! Maar dat et in het vervolg wel werd gedaan! PSS: Mag ik nog even de zoo weten van je vorige foto?
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Voormalig Crewlid
Directeur
Tigerkeeper heeft het goed, het was Blijdorp. De andere dierentuin weet ik niet meer. Had het briefje wel gegooid. Was een of andere dierentuin in Frankrijk. Groetjes en Tigerkeeper mag een nieuwe foto plaatsen. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!