Het grote keuze-spel
wollykonijn
Datum: Vrijdag, 25 Nov 2011, 16:20 | Bericht # 111
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
Dierenarts zijnDierenarts zijn-verzorger van een neushoorn zijn
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht Dierenarts zijnDierenarts zijn-verzorger van een neushoorn zijn Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 25 Nov 2011 om 16:20
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 07 Maa 2012, 01:50 | Bericht # 112
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Dierenarts zijn - Een reuzenpanda bevrijden uit de handen van jagers Dierenarts zijn, want dan kan ik de dieren helpen om beter te worden en zich zelf te ontwikkelen! Groetjes, Jeweetwelwie Edit: het is wat lang geleden, maar misschien komt er zo weer wat leven in?
Bericht Dierenarts zijn - Een reuzenpanda bevrijden uit de handen van jagers Dierenarts zijn, want dan kan ik de dieren helpen om beter te worden en zich zelf te ontwikkelen! Groetjes, Jeweetwelwie Edit: het is wat lang geleden, maar misschien komt er zo weer wat leven in? Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 07 Maa 2012 om 01:50
raymondhoek
Datum: Woensdag, 07 Maa 2012, 14:08 | Bericht # 113
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Dierenartsen worden vaak gehaat door dieren, ik ben ze liever te vriend, dus ik kies: Een reuzenpanda bevrijden uit de handen van jagers Een reuzenpanda bevrijden uit de handen van jagers - Mee doen aan Sea shepherd (Walvis Bescherming Organisatie) Raymond
Bericht Dierenartsen worden vaak gehaat door dieren, ik ben ze liever te vriend, dus ik kies: Een reuzenpanda bevrijden uit de handen van jagers Een reuzenpanda bevrijden uit de handen van jagers - Mee doen aan Sea shepherd (Walvis Bescherming Organisatie) Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 07 Maa 2012 om 14:08
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 07 Maa 2012, 14:11 | Bericht # 114
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Een reuzenpanda bevrijden uit de handen van jagers - Op safaritocht gaan en de Big five ontmoeten. Ik heb gekozen voor: Een reuzenpanda bevrijden uit de handen van jagers, want ik vind die dieren leuker om te zien en er zijn er vrij weinig in de wereld. Er mogen gewoon geen jagers zijn voor de vacht vind ik! Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Een reuzenpanda bevrijden uit de handen van jagers - Op safaritocht gaan en de Big five ontmoeten. Ik heb gekozen voor: Een reuzenpanda bevrijden uit de handen van jagers, want ik vind die dieren leuker om te zien en er zijn er vrij weinig in de wereld. Er mogen gewoon geen jagers zijn voor de vacht vind ik! Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 07 Maa 2012 om 14:11
wollykonijn
Datum: Woensdag, 07 Maa 2012, 14:49 | Bericht # 115
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
Een reuzenpanda bevrijden uit de handen van jager - duizend kinderen helpen van armoede en slavernij
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht Een reuzenpanda bevrijden uit de handen van jager - duizend kinderen helpen van armoede en slavernij Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 07 Maa 2012 om 14:49
tjalf
Datum: Woensdag, 14 Maa 2012, 19:43 | Bericht # 116
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Verzorger
Een reuzenpanda bevrijden uit de handen van jager - Overwinteren in Brazilië
Bericht Een reuzenpanda bevrijden uit de handen van jager - Overwinteren in Brazilië Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 14 Maa 2012 om 19:43
ZooM
Datum: Donderdag, 15 Maa 2012, 08:34 | Bericht # 117
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Om weer iets anders te nemen: Overwinteren in Brazilië - Overwinteren in Alaska
Bericht Om weer iets anders te nemen: Overwinteren in Brazilië - Overwinteren in Alaska Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 15 Maa 2012 om 08:34
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 15 Maa 2012, 10:01 | Bericht # 118
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Overwinteren in Brazilië - Wereldreis maken
Bericht Overwinteren in Brazilië - Wereldreis maken Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 15 Maa 2012 om 10:01
NielsG
Datum: Donderdag, 15 Maa 2012, 12:53 | Bericht # 119
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Wereldreis maken - Een jaar gratis eten.
Bericht Wereldreis maken - Een jaar gratis eten. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 15 Maa 2012 om 12:53
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 15 Maa 2012, 13:49 | Bericht # 120
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Wereldreis maken - Een eigen huis ontwerpen en bouwen
Bericht Wereldreis maken - Een eigen huis ontwerpen en bouwen Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 15 Maa 2012 om 13:49