ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
We hebben al een topic voor leden een cijfer geven, en dat loopt lekker. Nu dacht ik, laat ik eens een spel starten waar je jouw woonplaats een cijfer moet geven. Natuurlijk is dat niet het enige. Ik zal even een duidelijke omschrijving geven.
Je plaats een bericht. In dat bericht staat:
-Beoordeling van de vorige -Jouw woonplaats -Het cijfer en waarom
Ik zal beginnen. We spelen dat Amsterdam de vorige is.
Beoordeling: Ik vind Amsterdam een leuke stad met leuke winkels, veel werkgelegenheid en een redelijk grote haven. Het nadeel van Amsterdam is dat het een grote en belangrijke stad is maar het helemaal in het westen ligt. De mensen in het oosten noorden en zuiden hebben een lange reistijd.
Mijn woonplaats: Woudenberg Cijfer en beoordeling: Woudenberg is een leuk dorp met leuke sportgelegenheden, waaronder een voetbalvereniging, een tennisvereniging, en een voleybalvereniging. Het is lekker gezellig maar heeft geen hoge en middelbare school. Je moet het buiten het dorp gaan zoeken. Ik geef Woudenberg een 8.3
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht veranderd door: McCamel - Zaterdag, 05 Nov 2011, 18:32
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Beoordeling vorige: Ik ken Woudenberg niet, maar hoe ik het van jou hoor, is het wel gezellig Mijn woonplaats: Gouda Beoordeling Gouda: Het is een leuke stad. Heel veel mensen denken dat de criminaliteit heel hoog is, maar dat valt heel erg mee. Hele gezellige stad verder. Leuke inwoners, alleen jammer dat er geen dierentuin is. Maar ik denk dat Gouda bij sommige mensen door de Passion wat beroemder is geworden. Ik geef Gouda een 9!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Beoordeling vorige: gouda is een mooie grote stad, benn er niet vaak geweest, maar m'n opa en oma wonen er in de buurt. Mijn woonplaats: Maassluis Beordeling Maassluis: Maassluis is een gezellige middel grote stad, in de buurt van Rotterdam er zijn veel sportclubs en er is veel te doen! daarom geef ik Maassluis een 9!!!!.
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
dit is best stalkerig... maarja
Beoordeling vorige: nog nooit van gehoord, nog nooit geweest. Mijn woonplaats: Epe (niemand kent het waarschijnlijk maar ja xD ) Beoordeling: Ik woon er dus het kan gewoon geen slechte plaats zijn. 10/10
Bericht veranderd door: chickboy - Zaterdag, 05 Nov 2011, 18:52
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Beoordeling vorige: Epe wel eens van gehoord maar nooit geweest/\. Mijn woonplaats: Eindhoven, een heerlijke stad om in te wonen. Alles heerlijk dichtbij Beoordeling een 8 En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Beoordeling vorige: Eindhoven ken ik wel maar ben er nog nooit geweest Mijn woonplaats: Ede, leuke stad/dorp (zijn we in Ede nog niet uit) met aan het zuiden weilanden en in het noorden de veluwe, met prachtige bossen en hei. Beoordeling:8,5
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
beoordeling vogrige: 8 ede is inderdaad een mooie stad ik ga graag na de veluwe omdat het daar zo mooi is mijn woonplaats: arnhem ik vind het een mooie stad waar genoeg te doen maar niet zo,n belangrijke stad het is er prettig wonen ook zijn er natuurgebieden dicht in de buurt en burger,s zoo waar ik graag kom beoordeling 8,5
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Beoordeling vorige: Arnhem is een mooie grote stad in het bos, met een prachtige dierentuin. Mijn woonplaats: Gouda Beoordeling: Het is een leuke stad. Heel veel mensen denken dat de criminaliteit heel hoog is, maar dat valt heel erg mee. Hele gezellige stad verder. Leuke inwoners, alleen jammer dat er geen dierentuin is. Maar ik denk dat Gouda bij sommige mensen door de Passion wat beroemder is geworden. Ik geef Gouda een 9!
Beoordeling vorige: Gouda, leuke stad gezellig centrum met terasjes wel jammer dat ze al een tijd bij het station aan het verbouwen zijn.
Mijn woonplaats: Leiderdorp. Tsja een paar maanden geleden zou het misschien een 8 geweest zijn maar de laatste tijd zijn er wat probleempjes. Laatste 3 jaar 2 moorden. 2 weken geleden bankoverval. Gemeente rekent alles veel te duur en is egoistisch. Ze zijn al 2 jaar met de a4 bezig om een tunnel te maken in plaats van een brug en dat gaat nog wel even duren (2020). Toch nog 6.5 voor de leuke sportverenigingen en winkelcentra. (op dit moment) Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Beoordeling vorige: Leiderdorp, wel eens van gehoord maar nooit geweest Mijn vorige woonplaats: Tilburg, een leuke stad met een leuk centrum, de Heuvelstraat en zo en leuk kermis, bijna 14 dagen lang en ruim 6 kilometer lang!! Een 7, want de rest van de voorzieningen zijn niet erg goed. Ligt te centraal geleden en in mijn woonplaats van nu Eindhoven is dat veel beter geregeld!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!