ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Welkom,
Weer een nieuw spel ik hoop ook dat het gespeeld wordt!
Uitleg:
Iemand typt een kort verhaaltje over iets/iemand, maar daarbij wordt een woord steeds weggelaten waardoor de hoofdzaak van de tekst niet meer te begrijpen is... bijv:
Er was eens een man die gebruikte heel veel verschillende "Puntje puntje puntje". Zijn badkamer staat vol met "puntje puntje puntje" maar daar is de man blij mee, hij zegt: door al die "puntje puntje puntje" krijg ik nooit te horen dat ik een nare geur meedraag! Helaas was de man het spul voor op zijn "puntje puntje puntje" vergeten, dus de stank bleef
Het antwoord is dan: Tandenborstels
Degene die het raad mag een nieuw verhaal doen
Regels:
-Zorg voor iets duidelijks -Zorg voor een goede zinsopbouw -Maak het niet te lang -Probeer meerdere keren "puntje puntje puntje" te gebruiken -Pas na 5 foute antwoorden geef je een tip
Dan gaan we nu beginnen!
Er was eens een vrouw die naar BeekseBergen ging. Maar ze was het niet eens met het park. Ze zei: Er zijn haast geen "puntje puntje puntje". Dat is onacceptabel! Ik bedoel, als het vochtig is, kan je nergens "puntje puntje puntje" vinden waar je ook dieren kunt zien. Ja er zijn "puntje puntje puntje", maar die zijn enkel van 1 of 2 dieren. Ik kom hier nooit meer!
De vrouw gaat alleen nog naar burger's zoo omdat de helft van het park "puntje puntje puntje" is!
Sucses! WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Vandaag heb ik op mijn ... mijn hand pijn gedaan. Dat zal bij mijn volgende ... niet zo snel gebeuren, doordat die ... alleen maar werk in solderen betekend. Voor mijn volgende ... heeft mijn school al een goed ...-contract geregeld.