Volgende meeting
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 17 Aug 2010, 11:44 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
We willen onze volgende meeting wat zuidelijker in het land houden, en dus zijn we druk op zoek naar dierentuinen. Maar bovenal, welke dierentuinen zouden jullie het liefste heen willen. En plaats eventueel een bericht met de reden waarom die dierentuin volgens jou het beste is. Raymond (Site-admin)
Bericht We willen onze volgende meeting wat zuidelijker in het land houden, en dus zijn we druk op zoek naar dierentuinen. Maar bovenal, welke dierentuinen zouden jullie het liefste heen willen. En plaats eventueel een bericht met de reden waarom die dierentuin volgens jou het beste is. Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 17 Aug 2010 om 11:44
Erry2000
Datum: Dinsdag, 17 Aug 2010, 17:16 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
7
Technisch medewerker
Curator
Ik denk niet dat ik kan komen als de meeting ergens anders is dan Blijdorp, Antwerpen of SBB, ik heb namelijk niet erg veel geld, en de trein is duur . Dus ik heb op Antwerpen gestemt, want daar kan ik ook nog gratis naartoe met me Blijdorp abbo . Mogen we trouwens ook weten wanneer de volgende meeting is? Komt er nog iets van een voorjaars meeting ofzo, of is de volgende pas 28 maart 2011?
Forget the crew... Follow the rules!
Bericht Ik denk niet dat ik kan komen als de meeting ergens anders is dan Blijdorp, Antwerpen of SBB, ik heb namelijk niet erg veel geld, en de trein is duur . Dus ik heb op Antwerpen gestemt, want daar kan ik ook nog gratis naartoe met me Blijdorp abbo . Mogen we trouwens ook weten wanneer de volgende meeting is? Komt er nog iets van een voorjaars meeting ofzo, of is de volgende pas 28 maart 2011?
Bericht getypt door - Erry2000 Toegevoegd op 17 Aug 2010 om 17:16
Terdo
Datum: Dinsdag, 17 Aug 2010, 19:15 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Het maakt mij echt niet uit waar t is Ik kom als ik kan Dus mijn keuze is anders
Always look on the bright side of life!
Bericht Het maakt mij echt niet uit waar t is Ik kom als ik kan Dus mijn keuze is anders Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 17 Aug 2010 om 19:15
ikbenkevin
Datum: Dinsdag, 17 Aug 2010, 19:32 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
zuid beetje ver weg maar ik probeer te komen kevin
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Bericht zuid beetje ver weg maar ik probeer te komen kevin
Bericht getypt door - ikbenkevin Toegevoegd op 17 Aug 2010 om 19:32
Frank
Datum: Donderdag, 19 Aug 2010, 18:48 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
Curator
Mijn stem gaat uit naar minstens een Nederlandse zoo, want Belgie is een beetje ver. Ik heb dan ook gestemd op Ouwehands, daar heb een abbo voor. 2de keuze is Dierenrijk.
Start a revolution, start a comeback! ~I'm back, In black!
Bericht Mijn stem gaat uit naar minstens een Nederlandse zoo, want Belgie is een beetje ver. Ik heb dan ook gestemd op Ouwehands, daar heb een abbo voor. 2de keuze is Dierenrijk. Bericht getypt door - Frank Toegevoegd op 19 Aug 2010 om 18:48
tigerman
Datum: Dinsdag, 24 Aug 2010, 21:36 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
Ik heb voor de Antwerpse zoo gestemd, omdat ik naast Antwerpen woon, en het redelijk lang geleden is dat ik ernaar ben gegaan. Mijn tweede keuze is Planckendael Tigerman
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht Ik heb voor de Antwerpse zoo gestemd, omdat ik naast Antwerpen woon, en het redelijk lang geleden is dat ik ernaar ben gegaan. Mijn tweede keuze is Planckendael Tigerman
Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 24 Aug 2010 om 21:36
Dierentuiner
Datum: Dinsdag, 31 Aug 2010, 15:33 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
Ik zou het leuk vinden om naar de meeting te gaan maar is het ook echt in de zoo die hier aangegeven staat en die de meeste stemmen heeft??? Dierentuiner
Bericht Ik zou het leuk vinden om naar de meeting te gaan maar is het ook echt in de zoo die hier aangegeven staat en die de meeste stemmen heeft??? Dierentuiner
Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 31 Aug 2010 om 15:33
catfreako
Datum: Woensdag, 27 Okt 2010, 20:16 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
ik dacht aan Burger's zoo, omdat dat ook redelijk centraal ligt, en wanneer is de meeting eigenlijk?
Bericht ik dacht aan Burger's zoo, omdat dat ook redelijk centraal ligt, en wanneer is de meeting eigenlijk? Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 27 Okt 2010 om 20:16
Lucoshi
Datum: Woensdag, 27 Okt 2010, 20:42 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Ik heb op Safaripark Beekse Bergen gestemd, dat licht heel erg dichtbij mijn Dorp, maar ik denk dat ik helaas niet zal kunnen komen...
Bericht Ik heb op Safaripark Beekse Bergen gestemd, dat licht heel erg dichtbij mijn Dorp, maar ik denk dat ik helaas niet zal kunnen komen... Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 27 Okt 2010 om 20:42
caspar1995
Datum: Woensdag, 27 Okt 2010, 21:19 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
ik ga er zowiezo niet naar toe hoor , maar zoo antwerpen is heel leuk, dus ik stem lekker daar op
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht ik ga er zowiezo niet naar toe hoor , maar zoo antwerpen is heel leuk, dus ik stem lekker daar op Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 27 Okt 2010 om 21:19