Meeting: Zondag 30 September 2012?
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 16 Sep 2012, 18:47 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ Real_thomas , Je kan eventueel ook later bijvoegen. @ Terdo , Gezellig
Bericht @ Real_thomas , Je kan eventueel ook later bijvoegen. @ Terdo , GezelligBericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 16 Sep 2012 om 18:47
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 17 Sep 2012, 07:24 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
mischien kom ik ook. maar dat weet ik noch niet zeker ..
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht mischien kom ik ook. maar dat weet ik noch niet zeker .. Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 17 Sep 2012 om 07:24
jeffrey
Datum: Maandag, 17 Sep 2012, 16:00 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
Ik zou dolgraag komen maar ik zou niet weten hoe ik als 15 jarige naar Rotterdam moet komen (trein is geen optie )
Always look on the bright side of life!
Bericht Ik zou dolgraag komen maar ik zou niet weten hoe ik als 15 jarige naar Rotterdam moet komen (trein is geen optie ) Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 17 Sep 2012 om 16:00
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 17 Sep 2012, 16:02 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ jeffrey , Misschien willen je ouders mee. Zij zijn ook van harte welkom. @ Kit_Fisto , Ik hoop dat je kan komen. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ jeffrey , Misschien willen je ouders mee. Zij zijn ook van harte welkom. @ Kit_Fisto , Ik hoop dat je kan komen. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 17 Sep 2012 om 16:02
IK
Datum: Maandag, 17 Sep 2012, 16:48 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
@ Jeweetwelwie , Ik denk dat ik wel kan, maar omdat ik al naar de meeting van begin dit jaar ben geweest, denk ik niet dat ik nu mag. +Mijn vader heeft er echt geen zin in om opnieuw te gaan.
Bericht @ Jeweetwelwie , Ik denk dat ik wel kan, maar omdat ik al naar de meeting van begin dit jaar ben geweest, denk ik niet dat ik nu mag. +Mijn vader heeft er echt geen zin in om opnieuw te gaan.Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 17 Sep 2012 om 16:48
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 17 Sep 2012, 16:51 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ jeffrey , vraag of je moeder of vader je wilt brengen. ik weet niet of dat een optie is? @ IK , vraag dan of je moeder mee wilt xD..
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht @ jeffrey , vraag of je moeder of vader je wilt brengen. ik weet niet of dat een optie is? @ IK , vraag dan of je moeder mee wilt xD..Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 17 Sep 2012 om 16:51
IK
Datum: Maandag, 17 Sep 2012, 17:04 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
@ Kit_Fisto , Die is nog erger met dat soort dingen, dus er is niet veel hoop xD
Bericht @ Kit_Fisto , Die is nog erger met dat soort dingen, dus er is niet veel hoop xDBericht getypt door - IK Toegevoegd op 17 Sep 2012 om 17:04
jeffrey
Datum: Maandag, 17 Sep 2012, 17:09 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
@ Kit_Fisto , @ Jeweetwelwie , Ik zou wel willen maar we zijn vorig jaar al naar Blijdorp geweest en mijn vader heeft zijn enkelbanden gescheurd dus dat word hem niet, en brengen en ophlane is ook gene optie want het is een rot end rijden vanaf mijn huis naar Rotterdam.
Always look on the bright side of life!
Bericht @ Kit_Fisto , @ Jeweetwelwie , Ik zou wel willen maar we zijn vorig jaar al naar Blijdorp geweest en mijn vader heeft zijn enkelbanden gescheurd dus dat word hem niet, en brengen en ophlane is ook gene optie want het is een rot end rijden vanaf mijn huis naar Rotterdam.Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 17 Sep 2012 om 17:09
timo13
Datum: Maandag, 17 Sep 2012, 18:21 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Hmm zal is even kijken of ik iets kan verzinnenn om mee te mogen, ben namelijk pas ookal in DB geweest dus moet even iets verzinnen haha
Bericht Hmm zal is even kijken of ik iets kan verzinnenn om mee te mogen, ben namelijk pas ookal in DB geweest dus moet even iets verzinnen haha Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 17 Sep 2012 om 18:21
boerroel545
Datum: Maandag, 17 Sep 2012, 18:55 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
ik kom even melden dat ik niet kan want mijn vader en moeder hebben dan neven en nichten dag en ik als 13 jarige alleen naar blijdorp lijkt me geen goed plan dus ik kom hellaas niet gr. roel
Bericht ik kom even melden dat ik niet kan want mijn vader en moeder hebben dan neven en nichten dag en ik als 13 jarige alleen naar blijdorp lijkt me geen goed plan dus ik kom hellaas niet gr. roel Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 17 Sep 2012 om 18:55