Meeting: Zondag 30 September 2012?
Jeweetwelwie
Datum: Zaterdag, 15 Sep 2012, 11:45 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Hallo, De hele maand september kunnen de bezoekers bij Diergaarde Blijdorp voor 12,50 naar binnen. Het laatste weekend van September kan je als het goed is kijken bij de bouw van Amazonica. Ik ga er heen en aangezien ik vaker hoor dat mensen in Blijdorp zijn. Willen misschien andere mee dat we er een mini meeting van maken? Laat even weten wat jullie ervan vinden en of jullie mee willen. Extra informatie: Datum: 30 September 2012 Tijd: 11:00 uur Plaats: Diergaarde Blijdorp te Rotterdam Bijzonderheden: Je kan kijken bij de bouw van Amazonica (het nieuwe bouwproject van Blijdorp) Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Hallo, De hele maand september kunnen de bezoekers bij Diergaarde Blijdorp voor 12,50 naar binnen. Het laatste weekend van September kan je als het goed is kijken bij de bouw van Amazonica. Ik ga er heen en aangezien ik vaker hoor dat mensen in Blijdorp zijn. Willen misschien andere mee dat we er een mini meeting van maken? Laat even weten wat jullie ervan vinden en of jullie mee willen. Extra informatie: Datum: 30 September 2012 Tijd: 11:00 uur Plaats: Diergaarde Blijdorp te Rotterdam Bijzonderheden: Je kan kijken bij de bouw van Amazonica (het nieuwe bouwproject van Blijdorp) Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 15 Sep 2012 om 11:45
Real_thomas
Datum: Zaterdag, 15 Sep 2012, 13:21 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Ik wil wel! Alleen ik weet nog niet of het lukt. Leuk idee! Gr.Thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht Ik wil wel! Alleen ik weet nog niet of het lukt. Leuk idee! Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 15 Sep 2012 om 13:21
wollykonijn
Datum: Zaterdag, 15 Sep 2012, 19:12 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
Miss.. Kan ik maar kan het niet met zekerheid zeggen..
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht Miss.. Kan ik maar kan het niet met zekerheid zeggen.. Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 15 Sep 2012 om 19:12
IK
Datum: Zaterdag, 15 Sep 2012, 19:42 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik zou er graag bij zijn, maar ik twijfel enorm of ik kan/mag.
Bericht Ik zou er graag bij zijn, maar ik twijfel enorm of ik kan/mag. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 15 Sep 2012 om 19:42
raymondhoek
Datum: Zondag, 16 Sep 2012, 14:42 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Ik ga wel gezellig mee. Was toch al van plan om binnenkort weer eens naar blijdorp te gaan, en hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Hoe spreken we af?? Raymond
Bericht Ik ga wel gezellig mee. Was toch al van plan om binnenkort weer eens naar blijdorp te gaan, en hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Hoe spreken we af?? Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 16 Sep 2012 om 14:42
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 16 Sep 2012, 15:12 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ Real_thomas , Ik hoop dat het lukt. Zou gezellig zijn. Je ouders kunnen natuurlijk gewoon weer mee (: @ wollykonijn , & @ IK , Ik hoop dat je uit eindelijk kan. Je ouders zouden eventueel ook gewoon mee mogen. @ raymondhoek , Gezellig. Ik denk dat we dat het beste op een later tijdstip af kunnen spreken als meerdere mensen weten of ze mee kunnen. Hoelaat is het normaal gesproken? Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ Real_thomas , Ik hoop dat het lukt. Zou gezellig zijn. Je ouders kunnen natuurlijk gewoon weer mee (: @ wollykonijn , & @ IK , Ik hoop dat je uit eindelijk kan. Je ouders zouden eventueel ook gewoon mee mogen. @ raymondhoek , Gezellig. Ik denk dat we dat het beste op een later tijdstip af kunnen spreken als meerdere mensen weten of ze mee kunnen. Hoelaat is het normaal gesproken? Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 16 Sep 2012 om 15:12
Real_thomas
Datum: Zondag, 16 Sep 2012, 16:51 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Hoe laat ongeveer? Voor mij komt 1 uur uit. Ik kan namelijk op die datum dus wss kom ik. Gr.Thomas
Bericht Hoe laat ongeveer? Voor mij komt 1 uur uit. Ik kan namelijk op die datum dus wss kom ik. Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 16 Sep 2012 om 16:51
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 16 Sep 2012, 17:00 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Hmm Normaal wordt er rond 11uur afgesproken bij de Dierentuin. Ik denk dat dat wel een mooie tijd is. Zou dat ook uitkomen thomas? Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Hmm Normaal wordt er rond 11uur afgesproken bij de Dierentuin. Ik denk dat dat wel een mooie tijd is. Zou dat ook uitkomen thomas? Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 16 Sep 2012 om 17:00
Real_thomas
Datum: Zondag, 16 Sep 2012, 18:30 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Ik weet het niet.. Ik moet namelijk trainen, misschien kan ik eerder weg.. maarja ik denk het wel Gr.Thomas
Bericht Ik weet het niet.. Ik moet namelijk trainen, misschien kan ik eerder weg.. maarja ik denk het wel Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 16 Sep 2012 om 18:30
Terdo
Datum: Zondag, 16 Sep 2012, 18:44 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Ik denk ook wel dat ik kan
Always look on the bright side of life!
Bericht Ik denk ook wel dat ik kan Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 16 Sep 2012 om 18:44