Een tijdje geleden is er een stemtopic geweest, naar welke zoo we zouden gaan. De meeste stemmen gelden en dit is dan ook Burgers Zoo geworden.
De datum dat we er heen gaan wordt 2 Juni 2013. In dit topic kan je eventuele vragen stellen en kan je je opgeven.
Waarom zou je komen?? - Pure gezelligheid - Leuke dierentuin bezoeken - Op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes omtrent ZTSF - Aan een wedstrijd mee doen - Misschien wel een leuke exclusieve download winnen - Een prijs in je prijzenkast krijgen
Mag ik andere mensen mee nemen?? Tuurlijk!! Iedereen is welkom. Vrienden, ouders of andere familieleden. Ze mogen allemaal mee!! Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Maar mijn ouders vertrouwen het niet en laten mij niet gaan: Mochten je ouders nou vragen hebben of mochten ouders zeker willen weten dat het goed is, zou er altijd contact met Raymondhoek kunnen worden opgenomen via telefoon, mail of zelfs een persoonlijke afspraak. Want wij snappen best dat sommige ouders wat voorzichtig met jullie zijn.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ik heb toestemming van m'n ouders en kan die datum ook. Ik moet alleen wel met openbaar vervoer en als ik dat regelen kan ga ik mee. Het is dus nog niet hellemaal zeker of ik mee kan maar ik ga m'n best doen
Trouwens niet om te zeuren maar hoe laat moet je aanwezig zijn en waar precies? Always look on the bright side of life!
Bericht veranderd door: jeffrey - Zondag, 05 Mei 2013, 15:14
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Ik heb hier wat info over het OV wat voor iedereen wel handig kan zijn.
Je kan het beste de trein richting Arnhem Centraal pakken. Aangekomen bij het treinstation loop je naar het busstation dat goed staat aangegeven en er eigenlijk gewoon tegenaan ligt.
Dan pak je daar stadsbus 3 (richting Burgers' Zoo/openluchtmuseum) deze zet je voor de ingang af. Deze bus rijd om de 20/30 minuten
Dus geef de tip om je treinreis te plannen via: NS.nl En je busreis via: 9292.nl
Datum: Woensdag, 15 Mei 2013, 21:56 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
De volgende mensen gaan mee met de meeting: 1. Raymond 2. Jeweetwelwie 3. Catfreako 4. Real Thomas 5. Timo13 (Waarschijnlijk) 6. Jeffrey (Waarschijnlijk) Always look on the bright side of life!