Binnekort is de ZTSF extra goodies beschikbaar, en daarvoor hebben Raymond en ik wat dingen gemaakt. Mijn avatars vond ik niet zo'n succes, dus heb ik maar wat nieuws bedacht. Zoo Tycoon 2 kaarten. Het zijn in feite gewoon mooie screens uit zt2, maar dan met leuke tekst erop. Ik zal even een paar van mijn kaarten laten zien:
Het is niet alleen leuk om te doen, maar ook nog eens erg makkelijk. Iedereen met een tekenprogramma (photoshop, paint shop pro, paint.net) kan het! Dus kom je ineens op het zeer originele idee ook eens zo'n kaart te maken? Dan kun je hem hier laten zien! Hopelijk heb ik jullie hiermee weer een leuke nieuwe hobby bezorgd !
PS: Natuurlijk zijn dit maar showmodellen, wie de kaarten leuk vind en wilt hebben, zal even moeten wachten tot de ZTSF goodies er zijn !
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Errol, Wat een mooie kaarten zeg. Daar ga ik ook mee aan de slag. Grappig hoor. Ben nu best goed met avaters maken, heb er al 2 gemaakt en wil er nog 1 afmaken en dan naar Raymond toesturen maar deze kaarten zien er geweldig uit!! Goed gemaakt, daar ga ik ook mooi aan de slag. En zeker de ocean kaarten zijn mooi. Ga zo door en je ziet de mijne wel verschijnen. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Erry, Heb trouwens een vraag. Welk formaat mogen de kaarten hebben? Ik heb er namelijk ook al een aantal gemaakt en ben elke dag wel bezig. De avaters van mij zijn klaar en die krijgt Raymond deze week. Aan de kaarten wil ik nog even werken. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Laat de kaarten maar gewoon op zt2 niveau (van een foto dus) in je pc staan, we zullen nog wel even met de crew overleggen hoe groot dat we ze maken. Het showmodel moet gewoon voldoen aan de ZTSF eisen voor de foto-grootte. Ik weet niet uit mijn hoofd hoe groot dat dat is, maar dat is ongetijfeld terug te vinden in de regels (ik kan het weten, ik heb de regels namelijk zelf met Raymond gemaakt ). Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
1
Parkeerhulp
Misschien een beetje een rare vraag, maar mogen er op de kaarten downloads voorkomen? (in verband met eventueel copyright ofzo) Even in death, I'll be yours
Dat is geen rare vraag ! Het is goed dat je het zegt! Het lijkt me inderdaad niet verstandig downloads op de kaarten te zetten. Je kunt er alle downloads van deze site (en mijn downloads van andere sites) op zetten, maar voor de rest zou ik het gewoon bij de dingen houden die door Blue Fang gemaakt zijn (zt2, uitbreidingen en officiele downloads) ! Forget the crew... Follow the rules!