ZTSF Goodies
NielsG
Datum: Vrijdag, 06 Apr 2012, 12:12 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik heb wat Goodies gemaakt voor het ZTSF: Ik hoop dat jullie ze iets vinden !
Bericht veranderd door: NielsGuchelaar - Vrijdag, 06 Apr 2012, 12:20
Bericht Ik heb wat Goodies gemaakt voor het ZTSF: Ik hoop dat jullie ze iets vinden ! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 06 Apr 2012 om 12:12
Terdo
Datum: Vrijdag, 06 Apr 2012, 12:13 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Ik vind die ijsbeer echt gaaf! Ik denk persoonlijk zelf dat het lastig is om die hartvorm bovenin een pagina te laten verschijnen
Always look on the bright side of life!
Bericht Ik vind die ijsbeer echt gaaf! Ik denk persoonlijk zelf dat het lastig is om die hartvorm bovenin een pagina te laten verschijnen Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 06 Apr 2012 om 12:13
NielsG
Datum: Vrijdag, 06 Apr 2012, 12:16 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Terdo , Ja, 't zijn ook niet echt banners voor bovenin. Maar gewoon voor de Goodies.
Bericht @ Terdo , Ja, 't zijn ook niet echt banners voor bovenin. Maar gewoon voor de Goodies. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 06 Apr 2012 om 12:16
McCamel
Datum: Vrijdag, 06 Apr 2012, 19:20 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Nice, met PP? Lijkt er wel op. Goed gedaan. Alleen vindt ik de kleur tekst bij de ijsbeer echt bagger
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Nice, met PP? Lijkt er wel op. Goed gedaan. Alleen vindt ik de kleur tekst bij de ijsbeer echt bagger Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 06 Apr 2012 om 19:20
Jeweetwelwie
Datum: Vrijdag, 06 Apr 2012, 20:46 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ NielsGuchelaar , Mooi gemaakt ik vind de eerste niet zo geweldig, maar de tweede wel! Misschien zoals McCamel zegt valt de tekst een beetje weg in de foto, ik weet niet of dat de bedoeling was? Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ NielsGuchelaar , Mooi gemaakt ik vind de eerste niet zo geweldig, maar de tweede wel! Misschien zoals McCamel zegt valt de tekst een beetje weg in de foto, ik weet niet of dat de bedoeling was? Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 06 Apr 2012 om 20:46
Terdo
Datum: Zaterdag, 07 Apr 2012, 00:30 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
@ Jeweetwelwie , @ McCamel , Ik vind de tekst juist wel de goede kleur hebben. Zo verpest je de foto niet en ziet het er toch nog normaal uit
Always look on the bright side of life!
Bericht @ Jeweetwelwie , @ McCamel , Ik vind de tekst juist wel de goede kleur hebben. Zo verpest je de foto niet en ziet het er toch nog normaal uit Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 07 Apr 2012 om 00:30
NielsG
Datum: Zaterdag, 07 Apr 2012, 08:47 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ McCamel , Ja, met Powerpoint. @ Jeweetwelwie , Bedankt, en de eerste was snel gemaakt. @ McCamel , @ Jeweetwelwie , De tekst, ik zou het even uitleggen. Het is een ZTSF banner, en als ik de tekst in een kleur maak, die erg bij de banner past. Is het eigenlijk geen ZTSF meer. Dus ik heb geprobeerd de kleuren van het ZTSF in de tekst te verwerken. Niels
Bericht @ McCamel , Ja, met Powerpoint. @ Jeweetwelwie , Bedankt, en de eerste was snel gemaakt. @ McCamel , @ Jeweetwelwie , De tekst, ik zou het even uitleggen. Het is een ZTSF banner, en als ik de tekst in een kleur maak, die erg bij de banner past. Is het eigenlijk geen ZTSF meer. Dus ik heb geprobeerd de kleuren van het ZTSF in de tekst te verwerken. Niels Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 07 Apr 2012 om 08:47
McCamel
Datum: Zaterdag, 07 Apr 2012, 10:02 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Allllllright, I understand!
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Allllllright, I understand! Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 07 Apr 2012 om 10:02
hananas59
Datum: Zondag, 06 Mei 2012, 11:46 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik vind ze wel mooi vooral de beer
Bericht ik vind ze wel mooi vooral de beer Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 06 Mei 2012 om 11:46
catfreako
Datum: Zondag, 06 Mei 2012, 14:30 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Mooie goodies! Ik ben heel reg fan van die IJsbeer.
Bericht Mooie goodies! Ik ben heel reg fan van die IJsbeer. Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 06 Mei 2012 om 14:30