Ik ben bezig met een nieuw project voor het ZTSF. Echter ben ik er achter gekomen dat bij de kleinere beeldschermen het niet goed/voldoende werkt. Geef in de poll aan of je beeldscherm kleiner is dan 19 inch of 19 inch en groter
Voor alle duidelijkheid, 19 inch is MINIMAAL: 1440 X 900. Alles onder die afmetingen is kleiner dan 19 inch.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik heb volgens mijn vriend 19 inch. Ik denk de meeste dat wel hebben. Veel succes met het nieuwe project Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 13 Aug 2009, 14:08 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Op mijn laptop heb ik wel 19 inch, want ik heb een scherm specaal voor films! Ik weet niet het formaat van de andere computer in huis, maar daar komt ik haast nooit op! Maar ik heb iedergeval geen last van een verkeerde vormgeving, het ZTSF werkt prima op mijn beeldscherm! Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
een mooi vierkant scherm, 22 inch + volgens de verkoper toen. dus daar ga ik maar vanuit, geen idee hoe ik dat moet opmeten de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb een redelijk groot scherm dus ik denk dat het groter is dan 19 inch. ik weet het niet zeker. dat moet ik aan mijn vader vragen. het is een erg breed scherm dus. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht veranderd door: jarni - Woensdag, 08 Dec 2010, 15:11