ik heb net hier in dit vlak een heel verhaal getypt over dat ik posts kan editten/verwijderen, zie ik bij groep; proef moderator staan. ik wil dus aan de (ECHTE) crew vragen, om dat voortaan in een PB te sturen, ik schrok me dood dat ik alles kon bewerken
(dit is een tip meer niet)
de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!
Je had ff wat beter moeten kijken bij nieuws, Yv, daar staat het namelijk allemaal uitgelegd. Je wist toch dat je je opgegeven had? Dan is het logisch dat je deze rechten ooit zou krijgen ! Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Leuk toch. Ik vind het alleen maar hartstikke leuk en ik ga me voor de 100 % inzetten en dit forum een gezelliger forum van maken. Het is al gezellig maar nog gezelliger. Zodat niet alleen ik en 2 andere berichten sturen maar ook andere mensen. Dus, ik vind het alleen maar leuk. Groetjes en fijne feestdagen van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Zoals errol inderdaad al melden, er was al op de startpagina in een nieuwsbericht te lezen, dat de 3 proef mod's een bericht zouden krijgen over een groeps verrandering... Dus een beetje lezen kan hier absoluut geen kwaad...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja inderdaad, ik heb het zelf als heel prettig ervaren. Maar ik denk wel dat ik weet wie het wordt. Heb zo'n vermoeden en dat zal donderdag de waarheid worden. Als het niet zo is, maar ik ben bijna 100 % zeker dat hij het wordt. Groetjes en veel plezier met uitzoeken. Van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Haha, ik heb ook wel een vermoeden, ja! Niet zo gek, ik zit namelijk in je jury (nog steeds, he Ray !) Maar de allesbeslissende stem is natuurlijk voor de beheerder: Raymondhoek. Ik ben erg benieuwd! Forget the crew... Follow the rules!
mjah echt veel valt er nog neit te modereren. dus ik denk dat ik wel weet wie het wordt. en ik hoop het ook voor hem/haar. die persoon verdient het echt
mijn ervaring: het is leuk om moderator te zijn, zonder echt alles te kunnen doen. het geeft je toch een andere kijk als lid/admin. 't is leuk voor zolang het duurde. helaas niet echt veel tijd gehad, dus ik zal het niet worden (en ik vind het niet erg hoor)
wel wil ik de rest van de proef mod's graag bedanken voor hun gezelschap en de mensen die commentaar op me hadden ( goed of slecht, leuk of saai) maakt niet uit 't was goed!
de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!