Muziekje voor hoofdmenu: Klik hier! Laat een reactie achter van wat je er van vind!
Ik ben een game aan het maken. Dit is wat ik na 30 min heb. graphics niet zelf gemaakt deze worden later vervangen. EXCLUSIEF VOOR ZTSF LEDEN! De game stelt nog niks voor maar toch... Ik wil graag wat tips voor mijn game.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Leuk, de basis, maar er moet heel veel nog gebeuren. Misschien kan je een ztsf wereld er van maken. Gewoon een jungle, met krokie, en natuurlijk belangerijke leden. Voor de rest kan hij best leuk worden denk ik.
Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Misschien een Reclame bord met het ZTSF-logo erop Hiervoor vraag ik Raymond om reactie.
Het verhaal: Je bent net vrij gekomen van een misdaad. Je hebt 8 maand onterecht in de gevangenis gezeten. Nu is het aan jou om je leven weer op te bouwen.
Heb jij tips of ideeën? post dan je tip(s) of ideeën.
Wat je al kan doen in V1.1
Lopen
Praten met NPC
Ananas eten (door er tegen aan te lopen)
Boek lezen (op klikken)
Niet kunnen zwemmen (tegen aan lopen)
Bericht veranderd door: egbert - Maandag, 07 Jun 2010, 16:56
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb een idee. reputatie opbouwen door:goede daden te doen,werken,helpen,(virtueel)geld doneren. en als je genoeg reputatie en geld hebt kan je bijvoorbeelt je eigen huis MAKEN. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Added (02 Jul 2010, 19:57) --------------------------------------------- Ik ben momenteel bezig met online GamePlay Waardoor je kunt chatten en elkaar zien 1 probleem, er moet een server pc 24/7 aanstaan. Als je (gratis!) deze server programma wilt draaien op je pc 24/7 neem contact op via pb
Bericht veranderd door: egbert - Woensdag, 30 Jun 2010, 15:35