ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier kan je babbelen over andere pc games. Het maakt niks uit wat. Je kunt over Harry Potter spelen hebben of over de Sims, alles kan, wat jij maar wil. Ik heb zelf vroeger de Harry Potter spelen gespeeld. Dat vond ik hartstikke leuk alleen het laatste spel kreeg ik nooit helemaal uitgespeeld en dat vond ik best wel jammer. Nu heb ik een simpel maar af en toe toch leuk zoo game gevonden, die had ik gekocht voordat ik zootycoon kochten. Het heet Wildlife tycoon 2. Het is een simpel spel maar af en toe wel leuk om te spelen. Alleen je kunt niet als bezoeker erbij lopen, jawel, sorry kan wel, maar dat staat een beetje stom. Heel kinderlijk is het opgezet. Maar ik hoor graag van jullie verhalen en wat jullie leuke spellen vinden. Groetjes van Laraatje en een fijne dag nog. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Ik ben zelf behalve een Zoo Tycoon fan ook een enorme roller coaster tycoon fan... Maar in het algemeen ben ik fan van alle tycoon spelletjes... Maar ook vind ik mario spelletjes wel leuk
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik speel zelf veel te veel spellen op de pc xD . hier zijn er een paar: Dino crisis 2 Runescape Paraworld Jurassic Park Operation Genesis Rollercoaster tycoon 3 Empire Earth en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meeeeeeeeer................ wel jammer dat we geen sig's mogen. :(
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 23 Prijzenkast:
0
Stagiaire
i only play zoo tycoon and sometime to a game of political simulation where you are a president of one country, and have to manage it and the international relationships wirh others countries. it's very funny
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 16 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hey, Ik speel naast Zoo Tycoon 2 veel de Sims 2 (en ik ga van de week de Sims 3 halen), en SimCity 3000, en SimCity 4 deluxe. Verder vind ik eigenlijk een heleboel tycoon games leuk; Seaworld tycoon, rollercoaster tycoon 1 en 2, etc. andere games die ik leuk vind zijn: Red Allert (alle versies) Generals, Empire Earth 2, Age of Empires 2 en Counterstrike source.
Cheers,
I love Australia!! Op de meeste ZT2 forums heet ik Aussie Fan! :D
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
I like this games: Wildlife Park 2 RollerCoaster Tycoon RollerCoaster Tycoon 2 Sid Meier's Railroads! Age of Empires Warlords Battlecry III Stronghold 2 Sims 2