ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Everybody Edits is een grappig spel voor wanneer je geen zin hebt in Zt2. ookal lijkt dit onmogelijk, het kan toch voorkomen!
Bij everybody edits bouw je je eigen level. er worden zo nu en dan nieuwe bouwblokjes toegevoegd. in jouw level kan je samen met anderen bouwen, of in je eentje. ook andere mensen kunnen in je level spelen.
het hoeft niet zo te zijn dat je alleen maar levels maakt. goede bouwers kunnen van de blokjes een heel kunstwerkt maken op de minimap. zo maak ik veel torens en is er nu een tijdelijke actie voor halloween. Ik ben niet zo van het delen van games maar de ontwikkelaar is weggegaan (Hij heet Chris Benjaminsen). hij heeft nog wel connecties met de game, maar de admin is nu RPGMASTER2000 hij vroeg mij de game te promoten, dus het leek mij de goede plaats dit hier te doen!
Added (21 Okt 2011, 09:45) --------------------------------------------- verkeerde plaats, deze moet naar het internetcafé! kan iemand hem verplaatsen? dutch
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
nooit verwacht dat er belangstelling voor was! @ tjalf, ooh dat had ik niet gezien sorry! ik ben dutchtimNL1 ingame als het goed is word er een vriendensysteem ingevoerd maar daar zijn ze nog mee bezig, dan voeg ik je toe dutch By dutchtimnl1 at 2011-11-07