Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Battlefield Heroes
thomvonder
Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 17:32 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

Ik speel dit spel nu een maand en het bevalt me heel erg :)

Battlefield heroes is een gratis online 3rd-person shooter game. Er zijn 9 maps waarop je kan spelen, er is een singleplayer mode maar je kan beter multiplayer spelen. Dan kan je tegen mensen over de hele wereld spelen. Bij multiplayer zijn er twee teams die tegen elkaar spelen (National team & Royal Team), je kan met je teamleden communiceren door een chat. Je hebt verschillende klasses, het personage waarmee je speelt is een sluipschutter (kan onzichtbaar worden), een soldaat (kan zichzelf en andere genezen) of een gunner (beschermend schild en hoogste HP). Vanaf level 10 krijg je ook een rang, je hebt verschillende rangen, de laagste rang is Privé, de hoogste is Generaal. Na Generaal komt Privé II etc. (Mijn beste personage is nu Majoor IV) Behalve met wapens (machinegeweren, sluipschuttergeweren, messen, pistolen, zwaarden en nog veel meer) heb je ook nog vliegtuigen, tanks en jeeps waarin je kan rijden en waarmee je mensen kunt doden. Er zijn nog veel meer gave dingen maar die ga ik hier niet allemaal vertellen XD. Meer info kan je hier vinden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Battlefield_Heroes#Game_Modes

Om het spel te kunnen spelen moet je het eerst downloaden, dit kan gratis hier:
http://www.battlefieldheroes.com/nl/ref/2314970017

Helaas moet je voor een aantal wapens en de meeste kleding wel betalen, maar je kan het spel ook prima spelen zonder deze dingen spelen. (Ik heb geen cent uitgegeven en ben nu toch Majoor IV, level 18)

hier nog een trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=zBA_Lmo5Svo

Zijn er al mensen die het spelen ? Zoja wat is je accountnaam, dan kan ik je toevoegen als vriend :)

Thom ^_^
BerichtIk speel dit spel nu een maand en het bevalt me heel erg :)

Battlefield heroes is een gratis online 3rd-person shooter game. Er zijn 9 maps waarop je kan spelen, er is een singleplayer mode maar je kan beter multiplayer spelen. Dan kan je tegen mensen over de hele wereld spelen. Bij multiplayer zijn er twee teams die tegen elkaar spelen (National team & Royal Team), je kan met je teamleden communiceren door een chat. Je hebt verschillende klasses, het personage waarmee je speelt is een sluipschutter (kan onzichtbaar worden), een soldaat (kan zichzelf en andere genezen) of een gunner (beschermend schild en hoogste HP). Vanaf level 10 krijg je ook een rang, je hebt verschillende rangen, de laagste rang is Privé, de hoogste is Generaal. Na Generaal komt Privé II etc. (Mijn beste personage is nu Majoor IV) Behalve met wapens (machinegeweren, sluipschuttergeweren, messen, pistolen, zwaarden en nog veel meer) heb je ook nog vliegtuigen, tanks en jeeps waarin je kan rijden en waarmee je mensen kunt doden. Er zijn nog veel meer gave dingen maar die ga ik hier niet allemaal vertellen XD. Meer info kan je hier vinden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Battlefield_Heroes#Game_Modes

Om het spel te kunnen spelen moet je het eerst downloaden, dit kan gratis hier:
http://www.battlefieldheroes.com/nl/ref/2314970017

Helaas moet je voor een aantal wapens en de meeste kleding wel betalen, maar je kan het spel ook prima spelen zonder deze dingen spelen. (Ik heb geen cent uitgegeven en ben nu toch Majoor IV, level 18)

hier nog een trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=zBA_Lmo5Svo

Zijn er al mensen die het spelen ? Zoja wat is je accountnaam, dan kan ik je toevoegen als vriend :)

Thom ^_^

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 06 Jan 2012 om 17:32
Real_thomas
Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 17:49 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

ik ben een acount aan het maken ik post hier wel de naam

gr.thomas ^_^

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Berichtik ben een acount aan het maken ik post hier wel de naam

gr.thomas ^_^

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 06 Jan 2012 om 17:49
thomvonder
Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 17:54 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Oke :) Mijn account is ThomasVMaster (Slechte naam ik weet het XD)
BerichtOke :) Mijn account is ThomasVMaster (Slechte naam ik weet het XD)

Toegevoegd op 06 Jan 2012 om 17:54
Real_thomas
Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 18:25 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ thomvonder,
ik heb ook een domme naam,
hij zei de hele tijd error :'(

maar ik heet of RTNL of 01 thomas

gr.thomas ^_^

Bericht@ thomvonder,
ik heb ook een domme naam,
hij zei de hele tijd error :'(

maar ik heet of RTNL of 01 thomas

gr.thomas ^_^

Toegevoegd op 06 Jan 2012 om 18:25
Terdo
Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 18:34 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 7

Curator

@ thomvonder, als ik een account maak doet hij het niet bij de naam geven en de voorwaarden.. Ik heb al 10 namen geprobeerd :S

Always look on the bright side of life!
Bericht@ thomvonder, als ik een account maak doet hij het niet bij de naam geven en de voorwaarden.. Ik heb al 10 namen geprobeerd :S

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 06 Jan 2012 om 18:34
thomvonder
Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 18:35 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ Real_thomas, Is dit je account ? http://www.battlefieldheroes.com/nl/player/2388893835
@ Terdo, Wat krijg je dan voor melding ? Want misschien zijn die namen dan al in gebruik ;)
Bericht@ Real_thomas, Is dit je account ? http://www.battlefieldheroes.com/nl/player/2388893835
@ Terdo, Wat krijg je dan voor melding ? Want misschien zijn die namen dan al in gebruik ;)

Toegevoegd op 06 Jan 2012 om 18:35
Terdo
Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 18:44 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 7

Curator

Ja ik denk dat dat t was nu doet hij het wel. Ik heet of Terdo of Giedie1993 maar het spel is nog aan het downloaden ;)

Always look on the bright side of life!
BerichtJa ik denk dat dat t was nu doet hij het wel. Ik heet of Terdo of Giedie1993 maar het spel is nog aan het downloaden ;)

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 06 Jan 2012 om 18:44
thomvonder
Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 18:46 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Oke. Je hebt een profielnaam en een personagenaam. Je kan meerdere personagenamen hebben(want je kan meerdere personages hebben) maar slechts 1 accountnaam. Ik zal zo ff zoeken of ik je profiel kan vinden :)
BerichtOke. Je hebt een profielnaam en een personagenaam. Je kan meerdere personagenamen hebben(want je kan meerdere personages hebben) maar slechts 1 accountnaam. Ik zal zo ff zoeken of ik je profiel kan vinden :)

Toegevoegd op 06 Jan 2012 om 18:46
Real_thomas
Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 19:02 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ thomvonder,
ja dat is hem

gr.thomas ^_^

Bericht@ thomvonder,
ja dat is hem

gr.thomas ^_^

Toegevoegd op 06 Jan 2012 om 19:02
thomvonder
Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 19:26 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Oke, ik heb je toegevoegd als vriend :)

Terdo, als het goed is heb ik jou ook toegevoegd :)
BerichtOke, ik heb je toegevoegd als vriend :)

Terdo, als het goed is heb ik jou ook toegevoegd :)

Toegevoegd op 06 Jan 2012 om 19:26
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Hosted by uCoz