ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Vertel hier over Mario Kart Wii, welke karakters je nog moet uitspelen, waar ben je, of wat is je record? Ik moet nog: baby luigi, dry bones, daisy, bowser jr., rosalina, dry bowser Mijn record is 2:46 in Rainbow Road Groetjes Max
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Ik heb het spel ook Ik heb alle karakters op wii outfit B na, en moet nog een kart (volgensmij de B-Dasher) Ik heb het uitgespeeld op een paar time trails na Mijn record zou ik niet uit mijn hoofd weten.. Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Terdo, bedoel je niet Bowser Jr? en Dry bowser? Ik heb nu de Sprinter (medium kart) en dus ook Baby Luigi, ik heb ook nog wat andere karts en biks, die Aero Glider (large kart) kan ook op 2 wielen! En ik heb nog een leuk weetje: Een mystery record: Bij mij stond bij Luigi Circuit: 0:00:001 NEW WORLD RECORD! Maar mijn record op Luigi Circuit is 1.19.nog iets
Bericht veranderd door: Ikke - Zaterdag, 25 Apr 2009, 10:50
Datum: Donderdag, 14 Mei 2009, 15:59 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 42 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind dit een heel leuk spel maar ik moet best veel nog vrijspelen. ik moet zoizo nog baby luigi baby daisy daisy browser jr. dry bowser rosalina toadette en funkey kong noem me maar Bas, visfreak is zo lang xD
Datum: Donderdag, 04 Jun 2009, 19:02 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ook ik speel dit spel, heb al aardig wat records verbroken, al is dat niet zo moeilijk bij een broertje van 10. ;D Om maar een record te noemen; Luigi Circuit - 1.15.698 Ik denk dat dat nog een vrij redelijke tijd is, al kan ik me niet goed vergelijken met anderen. ;O