ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik hou van Mario, dus hier kan praten over NSMB, een spel waarin Mario door 8 werelden moet reizen om Peach uit de klauwen van Bowser en Bowser Jr te redden. (zoals altijd ) Ik ben in Wereld 8, die 2e tower, die is zo irritant! En ik weet hoe je Luigi kan zijn: druk L en R in als je je file kiest.
Bericht veranderd door: Ikke - Dinsdag, 05 Mei 2009, 13:49
Ik heb het spel nu al 2X uitgespeeld. Maar elke keer slaat hij 2 world's over En ik weet nog steeds niet hoe ik die world's beschikbaar krijg... Hebben jullie daar een idee van??
Je moet in een aantal levels heel goed zoeken naar geheime gangen of gaten in het plafond of grond(waarin je niet dood gaat:P) dan krijg je een aantal extra levels en kom je uiteindelijk bij een kanon uit
gr. Terdo
Added (08 Mei 2009, 21:32) --------------------------------------------- (sorry voor de dubbelpost maar dit moet er ff bij) die levels zitten in wereld 2 en 5. en dan sla je gewoon level 3+4 over dus dat kanon klop niet je moet goed zoeken in de levels van wereld 2 en 5 en dan kom je in zo'n level bij een einde en dan is de vlag rood dan ga je automatisch naar die wereld
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 67 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
heelaas weet ik dat niet maar ergens in verschillende werelden kun je op in wolkjes zitten en dan ermee vliegen best wel leuk Yes I believe.......... in ZT2! Ik heet Peter zo mag je me ook noemen gefiliciteert... raymond!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
I played the old version on N64 system. But wether there or in the Ds-version I was able to get all 120 stars>.< but I have to admit that the graphics were much better than in the old version of the game.