Aanbevolen Wii-game's
Christopher
Datum: Dinsdag, 17 Jan 2012, 16:35 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik heb sinds gisteren een nieuwe Wii. Welke spellen vinden jullie leuk? Tot nu toe heb ik: Mario kart Fifa 12 Super Smash Brosh Brawl Deze heb ik allemaal uit Engeland meegenomen. Weten jullie er nog meer> Christopher
Bericht Ik heb sinds gisteren een nieuwe Wii. Welke spellen vinden jullie leuk? Tot nu toe heb ik: Mario kart Fifa 12 Super Smash Brosh Brawl Deze heb ik allemaal uit Engeland meegenomen. Weten jullie er nog meer> Christopher Bericht getypt door - Christopher Toegevoegd op 17 Jan 2012 om 16:35
chickboy
Datum: Woensdag, 18 Jan 2012, 23:04 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
Verzorger
hm... ik heb mario galaxy, en daar heb ik na veel jaar nog altijd veel plezier van
Bericht hm... ik heb mario galaxy, en daar heb ik na veel jaar nog altijd veel plezier van Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 18 Jan 2012 om 23:04
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 18 Jan 2012, 23:28 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Wij hebben de OS in Londen al en die van de Winterspelen en die eerste van de zomerspelen, allerlei tennisspelletjes, want daar is mijn manneke dol op. Meer allerlei doespelletjes!!! Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Wij hebben de OS in Londen al en die van de Winterspelen en die eerste van de zomerspelen, allerlei tennisspelletjes, want daar is mijn manneke dol op. Meer allerlei doespelletjes!!! Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 18 Jan 2012 om 23:28
Christopher
Datum: Donderdag, 19 Jan 2012, 11:36 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Welke van de 2 chickboy? Zelf denk ik dat 2 beter is. Wat voor spelletjes zitten er allemaal op Laraatje2008? Christopher
Bericht Welke van de 2 chickboy? Zelf denk ik dat 2 beter is. Wat voor spelletjes zitten er allemaal op Laraatje2008? Christopher Bericht getypt door - Christopher Toegevoegd op 19 Jan 2012 om 11:36
chickboy
Datum: Donderdag, 19 Jan 2012, 18:44 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
ze zijn allebei wel goed, maar super mario galaxy 2 is idd beter. het is alleen een beetje moeilijk te begrijpen als je 1 niet hebt gespeeld
Bericht ze zijn allebei wel goed, maar super mario galaxy 2 is idd beter. het is alleen een beetje moeilijk te begrijpen als je 1 niet hebt gespeeld Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 19 Jan 2012 om 18:44
catfreako
Datum: Donderdag, 19 Jan 2012, 20:12 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
@ Christopher , Anders kan je kijken naar gezelligheids dingen. Zoals wii party of wii sports. Die vind ik altijd wel leuk om te doen.
Bericht @ Christopher , Anders kan je kijken naar gezelligheids dingen. Zoals wii party of wii sports. Die vind ik altijd wel leuk om te doen.Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 19 Jan 2012 om 20:12
Terdo
Datum: Donderdag, 19 Jan 2012, 22:54 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Mario voetbal is ook erg leuk met online functie. Maar die lagged wel heel vaak. Maar het spel is wel verslavend om tegen anderen te spelen
Always look on the bright side of life!
Bericht Mario voetbal is ook erg leuk met online functie. Maar die lagged wel heel vaak. Maar het spel is wel verslavend om tegen anderen te spelen Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 19 Jan 2012 om 22:54
Christopher
Datum: Vrijdag, 20 Jan 2012, 15:18 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Oké bedankt! Zo heb ik denk ik er voorlopig wel genoeg! Christopher
Bericht Oké bedankt! Zo heb ik denk ik er voorlopig wel genoeg! Christopher Bericht getypt door - Christopher Toegevoegd op 20 Jan 2012 om 15:18
wollykonijn
Datum: Vrijdag, 20 Jan 2012, 17:11 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Christopher , Nou ik heb ook nog wii games! Ik heb: Mario kart wii Iets van horse 2 sonic spellen, daar weet ik er wel een van, sonic allstar racing. en iets van Walley Debby
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ Christopher , Nou ik heb ook nog wii games! Ik heb: Mario kart wii Iets van horse 2 sonic spellen, daar weet ik er wel een van, sonic allstar racing. en iets van Walley Debby Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 20 Jan 2012 om 17:11
Lucoshi
Datum: Vrijdag, 27 Jan 2012, 19:29 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Als je een Relaxend spel wil waar geen einde aan zit: Koop Endless Ocean 2!
Bericht Als je een Relaxend spel wil waar geen einde aan zit: Koop Endless Ocean 2! Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 27 Jan 2012 om 19:29