ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
zeker weten de PS4
De PS3 was al geweldig. je kan er mee online, offline zonder problemen. Maar op de xbox heb je met offline spelen veel problemen.
De xbox one word iets heel nieuws zeggen ze, maar veel mensen ook op xbox fora zeggen dat de xbox one erg tegenvalt. Wat krieke zegt klopt, de PS4 is een uitgebreidere versie van de PS3. Maar die was al heel goed. en zelfs op de xbox fora praten ze over hoe goed de PS4 gaat worden. Het wordt nóg beter dan de PS3 en nog veel beter dan de xbox one ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Quote (Real_thomas)
De xbox one word iets heel nieuws zeggen ze, maar veel mensen ook op xbox fora zeggen dat de xbox one erg tegenvalt.
ja had ik gelezen, het hele gedoe van het niet willen uitwisselen van schijfjes en constant aan de het internet hangen enzo... maar of de speelervaring zelf tegenvalt weet ik zelf ook niet
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Definitely xbox one. Zoo tycoon is awesome and holy cow times btter then zt2. Crikie mate shes a beauty and zt2 is really pissed off now. I apologize for my cat mr.buttons for spamming and getting me two strikes. Like I say fool me once strike one. Fool me twice strike. .....three.
Added (11 Jan 2014, 11:56) --------------------------------------------- Definitely xbox one. Zoo tycoon is awesome and holy cow times btter then zt2. Crikie mate shes a beauty and zt2 is really pissed off now. I apologize for my cat mr.buttons for spamming and getting me two strikes. Like I say fool me once strike one. Fool me twice strike. .....three.