Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
WII sports resort
sander46
Datum: Donderdag, 05 Nov 2009, 20:32 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Mijn broertje is pas jarig geweest en heeft een heel leuk spel gekregen .
WII sports resort het is een harstikke gezellig en leuk spel .Je kan er leuke en minder leuke
sporten op doen . Zoals Skyvliegen , zwaardvechten en tafeltennis
:D

ik heet sander zo mag je me ook noemen
ik zit op ook zootycoon.nl
de projeckten van REY zijn prachtig
BerichtMijn broertje is pas jarig geweest en heeft een heel leuk spel gekregen .
WII sports resort het is een harstikke gezellig en leuk spel .Je kan er leuke en minder leuke
sporten op doen . Zoals Skyvliegen , zwaardvechten en tafeltennis
:D

Bericht getypt door - sander46
Toegevoegd op 05 Nov 2009 om 20:32
Reptiman
Datum: Donderdag, 31 Dec 2009, 01:30 | Bericht # 2   
Reptiman 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

I LOVE Beating The CRUD Out Of The Stupid Opponets On Swordplay "Duel"!!!!!!!!!!
BerichtI LOVE Beating The CRUD Out Of The Stupid Opponets On Swordplay "Duel"!!!!!!!!!!

Bericht getypt door - Reptiman
Toegevoegd op 31 Dec 2009 om 01:30
ChrissievdP
Datum: Zondag, 17 Jan 2010, 10:12 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

Het is inderdaad een erg leuk spel! Ik zelf heb het 2 dagen voor de release gekocht en speel het eigenlijk nog wekelijks!

Even voor de mensen die het niet weten, Wii Sports Resort is het 'vervolg' op Wii Sports (Het best verkochte spel ooit) en neemt je mee naar een zonovergoten eiland: Wuhu Island. Je kan er 13 verschillende sporten in 40 spelstanden spelen!
De sporten zijn: Zwaardvechten, Frisbee, Kanovaren, skydiven, vliegen, fietsen, Power-cruising, Golfen, bowlen, basketballen, Tafeltennis, wakeboarden, boogschieten. Het spel kan gespeeld worden met 4 spelers (als iedere speler een Remote en Wii Motion Plus heeft). Een Nunchuk is wel leuk om erbij te hebben, want 3 sporten (Power-cruising, Boogschieten en Fietsen) moeten met de nunchuk gespeeld worden.

ChrissievdP

[b]World Zoo Showroom
BerichtHet is inderdaad een erg leuk spel! Ik zelf heb het 2 dagen voor de release gekocht en speel het eigenlijk nog wekelijks!

Even voor de mensen die het niet weten, Wii Sports Resort is het 'vervolg' op Wii Sports (Het best verkochte spel ooit) en neemt je mee naar een zonovergoten eiland: Wuhu Island. Je kan er 13 verschillende sporten in 40 spelstanden spelen!
De sporten zijn: Zwaardvechten, Frisbee, Kanovaren, skydiven, vliegen, fietsen, Power-cruising, Golfen, bowlen, basketballen, Tafeltennis, wakeboarden, boogschieten. Het spel kan gespeeld worden met 4 spelers (als iedere speler een Remote en Wii Motion Plus heeft). Een Nunchuk is wel leuk om erbij te hebben, want 3 sporten (Power-cruising, Boogschieten en Fietsen) moeten met de nunchuk gespeeld worden.

ChrissievdP

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 17 Jan 2010 om 10:12
Reptiman
Datum: Zaterdag, 23 Jan 2010, 18:34 | Bericht # 4   
Reptiman 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

I Know! Its VERY Fun! My Favorite Game On Wii Sports Resort Is The Island Flyover [*Man, I Wish We Had 2 Wiimotes]
BerichtI Know! Its VERY Fun! My Favorite Game On Wii Sports Resort Is The Island Flyover [*Man, I Wish We Had 2 Wiimotes]

Bericht getypt door - Reptiman
Toegevoegd op 23 Jan 2010 om 18:34
ChrissievdP
Datum: Zondag, 31 Jan 2010, 11:29 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

If you buy a second wiimote, you needs a nunchuk and wiimotion-plus to! Here in Holland we pay €80,= (eighty euro).
But you can play Dog Fight :d That's awesome and i'm sure you have a lot of fun!
Gr, ChrissievdP

[b]World Zoo Showroom

Bericht veranderd door: ChrissievdP - Zondag, 31 Jan 2010, 11:30
BerichtIf you buy a second wiimote, you needs a nunchuk and wiimotion-plus to! Here in Holland we pay €80,= (eighty euro).
But you can play Dog Fight :d That's awesome and i'm sure you have a lot of fun!
Gr, ChrissievdP

Toegevoegd op 31 Jan 2010 om 11:29
jarni
Datum: Zondag, 31 Jan 2010, 11:31 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Member van het Seizoen
Verzorger

ik heb 2 wii motion plusses 3 remotes en 2 nunchuks.
ik heb island fliover al bijna uitgespeeld.
ik moet aleen nog maar alle witte ballonen kapot maken.

Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Berichtik heb 2 wii motion plusses 3 remotes en 2 nunchuks.
ik heb island fliover al bijna uitgespeeld.
ik moet aleen nog maar alle witte ballonen kapot maken.

Bericht getypt door - jarni
Toegevoegd op 31 Jan 2010 om 11:31
ChrissievdP
Datum: Maandag, 01 Feb 2010, 16:39 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Ik moet met island flyover nog 1 Info-Point en dan krijg je je eigen eiland met vakantiehuis erop heb ik gelezen. In ieder geval leuk gevonden van de makers (Nintendo). :)

[b]World Zoo Showroom
BerichtIk moet met island flyover nog 1 Info-Point en dan krijg je je eigen eiland met vakantiehuis erop heb ik gelezen. In ieder geval leuk gevonden van de makers (Nintendo). :)

Toegevoegd op 01 Feb 2010 om 16:39
Robert95
Datum: Woensdag, 03 Maa 2010, 11:19 | Bericht # 8   
Robert95  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

Stagiaire

Het is echt leuk. Wij hebben het voor sinterklaas gekregen en ik speel het nog regelmatig. Ik vind het leuker dan de gewone WII sports, omdat deze uitgebreider is.

niks moet, je moet alleen af en toe naar de wc.

Bericht veranderd door: Robert95 - Woensdag, 03 Maa 2010, 11:19
BerichtHet is echt leuk. Wij hebben het voor sinterklaas gekregen en ik speel het nog regelmatig. Ik vind het leuker dan de gewone WII sports, omdat deze uitgebreider is.

Bericht getypt door - Robert95
Toegevoegd op 03 Maa 2010 om 11:19
math63460
Datum: Woensdag, 10 Maa 2010, 12:48 | Bericht # 9   
math63460 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

It's really a very good game, It's very fun when you play with other personne
BerichtIt's really a very good game, It's very fun when you play with other personne

Bericht getypt door - math63460
Toegevoegd op 10 Maa 2010 om 12:48
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz