Datum: Donderdag, 05 Nov 2009, 20:32 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 6 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Mijn broertje is pas jarig geweest en heeft een heel leuk spel gekregen . WII sports resort het is een harstikke gezellig en leuk spel .Je kan er leuke en minder leuke sporten op doen . Zoals Skyvliegen , zwaardvechten en tafeltennis ik heet sander zo mag je me ook noemen ik zit op ook zootycoon.nl de projeckten van REY zijn prachtig
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Het is inderdaad een erg leuk spel! Ik zelf heb het 2 dagen voor de release gekocht en speel het eigenlijk nog wekelijks!
Even voor de mensen die het niet weten, Wii Sports Resort is het 'vervolg' op Wii Sports (Het best verkochte spel ooit) en neemt je mee naar een zonovergoten eiland: Wuhu Island. Je kan er 13 verschillende sporten in 40 spelstanden spelen! De sporten zijn: Zwaardvechten, Frisbee, Kanovaren, skydiven, vliegen, fietsen, Power-cruising, Golfen, bowlen, basketballen, Tafeltennis, wakeboarden, boogschieten. Het spel kan gespeeld worden met 4 spelers (als iedere speler een Remote en Wii Motion Plus heeft). Een Nunchuk is wel leuk om erbij te hebben, want 3 sporten (Power-cruising, Boogschieten en Fietsen) moeten met de nunchuk gespeeld worden.
Verzorger
If you buy a second wiimote, you needs a nunchuk and wiimotion-plus to! Here in Holland we pay €80,= (eighty euro). But you can play Dog Fight :d That's awesome and i'm sure you have a lot of fun! Gr, ChrissievdP [b]World Zoo Showroom
Bericht veranderd door: ChrissievdP - Zondag, 31 Jan 2010, 11:30
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb 2 wii motion plusses 3 remotes en 2 nunchuks. ik heb island fliover al bijna uitgespeeld. ik moet aleen nog maar alle witte ballonen kapot maken. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Verzorger
Ik moet met island flyover nog 1 Info-Point en dan krijg je je eigen eiland met vakantiehuis erop heb ik gelezen. In ieder geval leuk gevonden van de makers (Nintendo). [b]World Zoo Showroom
Het is echt leuk. Wij hebben het voor sinterklaas gekregen en ik speel het nog regelmatig. Ik vind het leuker dan de gewone WII sports, omdat deze uitgebreider is. niks moet, je moet alleen af en toe naar de wc.
Bericht veranderd door: Robert95 - Woensdag, 03 Maa 2010, 11:19