ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik heb 4 jaar een zoetwateraquarium gehad maar wegens tijdgebrek heb ik hem verkocht ik had er de volgende vissen in : Kardinaal Tetra: 8 stuks Platy's: 4 stuks Guppy's: 2 stuks Pantsermeerval: 2 stuks Roodkopzalm: 12 stuks Diamantgoerami's: 2 stuks Maanvissen: 2 stuks Dwerggoerami's: 2 stuks Blauwespat: 1 stuk Black Molly's: 5 stuks
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 14:53 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Ik heb in een aquarium van die lichtgeef visjes. Ooit had ik een grote (kleine) snoek. Ik dacht dat het een grote vis was en zette hem in mijn aquarium met kleine vissies. En wat denkje, volgende dag
-Snoek -0 visjes
Ik vond het echt niet leuk maar nu moet ik er wel om lachen.
Aurlord als het echt lichtgevende visjes waren die rood oplichten, waren het gloeivisjes! dat zijn genetisch gemanipuleerde danio's! in de EU zijn ze dan ook verboden te verkopen! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik heb ook zelf een aquarium. ik heb ook verschillende dieren. ik doe ook even snel een lijst.
Maanvissen. 1xm 1xv neontetra's. 5xm 4xv Zwarte tetra. 1xm 1xv clownbotia. 1xv sherrybarbeel. 3xv 2xm en een hele grote de gibbiceps. 1xm
de gibbiceps is echt een groot monster hij is 30 centimeter en mijn bak is 60 centimeter! tiep maar een keer de gibbiceps op google in dan zie hoe groot monster het is.
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D