ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
hoi allemaal, Ik heb wat research gedaan naar dierentuinen, en ik vond dat de San Diego Zoo tot een van de beste behoort. Hier is hun site: http://www.sandiegozoo.org/zoo/index.php check vooral even de exehibits. Hier kom je misschien wat ideeën tegen voor je zoo's! dutch By dutchtimnl1 at 2011-11-07
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Bedankt voor de tip niels Had dat pas ook bij blijdorp gedaan, Volgens mij is sandiego zoo ook de grootste dierentuin ter wereld (volgens mij) Als je op google: grootste dierentuin in typt krijg je san diego Je hebt trouwens ook san diego safar, dat ziet er ook prachtig uit! Zijn dit 2 verschillednde parken of ligt het aan elkaar
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
ja klopt, ik vind deze zoo echt te gek, en er word heel veel over gepraat dat dit de grootste zoo is.. zo ja, dan heb ik precies de goeie uitgekozen xD By dutchtimnl1 at 2011-11-07
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ben even op onderzoek uitgegaan naar
sandiego zoo's wild animal park (safaripark) en sandiego zoo
het ligt toch nog best ver van elkaar af terwijl het wel in de zelfde stad ligt
SDsafari is toch wel heel erg mooi trouwens de dieren voelen zich volgens mij wel heel goed thuis alleen wat ik wel jammer vond is dat er een filpje op de site staat met een cheeta die elke dag moet rennen en die ze aan een lijntje houden waar bezoekers mee op de foto kunnen