ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Pfoe... in Denenmarken toch? Ik ben er vroeger geweest maar dat is ook weer zeven/acht jaar geleden. Ik kan me nog wel wat dingen herinneren. Ik had zelf geen fototoestel (want ik was ongeveer acht jaar) maar mijn ouders hadden wel wat foto's gemaakt. Ik zal kijken of ik die is hierop mag zetten van ze. Ik moet dan wel even kijken hoe dat gaat want dat was nog geen digitale, maar met rolletjes. (Je kan trouwens ook op google plaatjes zoeken). Maar ik herinner me nog wel wat. Het was daar vanbinnen eigenlijk een hele jungle. Het bestond uit drie koepels, elk voor een regenwoud in Afrika, Zuid-Amerika en Azië. Er liepen ook riviertjes doorheen en daar moest je met een brug overheen. Er waren zelfs watervallen! Overal waren planten. Er vlogen vlinders rond, in dat water zaten schildpadden... het was eigenlijk gewoon een tropisch regenwoud. Er vlogen ook wat ara's rond. Er waren krokodillen (natuurlijk wel gewoon in een hok) en één ding weet ik nog goed. We kwamen aan bij een hele grote boom (nep of niet, weet ik niet meer) en daar besloten we onder te gaan zitten en te eten. Maar toen we omhoog keken zagen we een groep vliegende honden boven ons hangen. Dat vondt mijn moeder eng dus bleef op een afstandje staan. Wij vonden dat natuurlijk wel gaaf! Er liepen ook aapjes rond en een heleboel soorten vogels. Ik dacht ook een tapir en ook een tropisch aquarium. Er liepen ook wat leguanen rond en andere hagedissen. Eigenlijk moet je je gewoon een tropisch regenwoud voorstellen met tropische dieren. Volgens mij hadden ze ook wat kikkertjes. Op het einde was er een restaurant en souvenierwinkel. Dat restaurant was ook leuk want het was van bamboe, hout en een rieten dak volgens mij. Dus ook wel toepasselijk in die jungle. Dit is wat ik mij een beetje herinner. Ik hoop dat je er een leuk beeld van hebt want het was ook geweldig! Ik zal nog wel eens kijken voor de foto's.
Groetjes Mark
Bericht veranderd door: Mark_23 - Dinsdag, 27 Nov 2012, 09:43