Welke zoo welke dieren?
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 19 Jan 2013, 12:30 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Wil je wel eens weten welke dieren ze in een zoo hebben? heb je altijd al een bepaalde soort willen zien? Of ben je gewoon nieuwsgierig? In dit topic probeer ik met een team een lijst te maken van zoveel mogelijk dierenparken en zoo's in NL (misschien later nog van andere landen) maar vooral welke dieren ze hebben! deze lijsten zijn samengesteld op basis van dierentuinbezoek en ook sites etc. Het team is: Legoman12324, timo13, renoe en zebraatje! En mijzelf niet te vergeten! Mis je nog een dier? post het gerust! vergeet het ook niet te melden als iets niet klopt! - wij zijn NIET verantwoordelijk voor fouten in de lijst!- momenteel zijn nog nog nauwelijks complete lijsten, wij proberen het zo snel mogelijk beter te krijgen! Burger's zoo Safaripark Beekse Bergen Papegaaienpark Veldhoven Diergaarde blijdorp
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Dinsdag, 22 Jan 2013, 08:24
Bericht Wil je wel eens weten welke dieren ze in een zoo hebben? heb je altijd al een bepaalde soort willen zien? Of ben je gewoon nieuwsgierig? In dit topic probeer ik met een team een lijst te maken van zoveel mogelijk dierenparken en zoo's in NL (misschien later nog van andere landen) maar vooral welke dieren ze hebben! deze lijsten zijn samengesteld op basis van dierentuinbezoek en ook sites etc. Het team is: Legoman12324, timo13, renoe en zebraatje! En mijzelf niet te vergeten! Mis je nog een dier? post het gerust! vergeet het ook niet te melden als iets niet klopt! - wij zijn NIET verantwoordelijk voor fouten in de lijst!- momenteel zijn nog nog nauwelijks complete lijsten, wij proberen het zo snel mogelijk beter te krijgen! Burger's zoo Safaripark Beekse Bergen Papegaaienpark Veldhoven Diergaarde blijdorp Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 19 Jan 2013 om 12:30
legoman12324
Datum: Zaterdag, 19 Jan 2013, 14:45 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
oke hier de lijst van safaripark beekse bergen ik weet niet of de lijst nu kompleet is zeg het gerust als er een dier onbreekt
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht oke hier de lijst van safaripark beekse bergen ik weet niet of de lijst nu kompleet is zeg het gerust als er een dier onbreekt Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 19 Jan 2013 om 14:45
carnotaurus
Datum: Maandag, 21 Jan 2013, 21:45 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
Bedankt! ze zijn toegevoegt! net als de safari van burgers en een klein deel van Papegaaienpark Veldhoven! (door technische problemen duurde het langer!) en hierbij kan ik melden dat er al meer dan 100 soorten in de lijst staan, verspreid over 3 parken!
Bericht Bedankt! ze zijn toegevoegt! net als de safari van burgers en een klein deel van Papegaaienpark Veldhoven! (door technische problemen duurde het langer!) en hierbij kan ik melden dat er al meer dan 100 soorten in de lijst staan, verspreid over 3 parken! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 21 Jan 2013 om 21:45
legoman12324
Datum: Maandag, 21 Jan 2013, 22:15 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
@ carnotaurus , oke leuk hier de lijst van blijdorp ik weet niet of de lijst kompleet is
Bericht veranderd door: legoman12324 - Maandag, 21 Jan 2013, 22:16
Bericht @ carnotaurus , oke leuk hier de lijst van blijdorp ik weet niet of de lijst kompleet isBericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 21 Jan 2013 om 22:15
carnotaurus
Datum: Dinsdag, 22 Jan 2013, 08:25 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
legoman12324 , omdat ten eerste niet alles klop en omdat er misschien een fusie komt met een ander systeem van Raymond heb ik alleen maar arctica toegevoegt!
Bericht legoman12324 , omdat ten eerste niet alles klop en omdat er misschien een fusie komt met een ander systeem van Raymond heb ik alleen maar arctica toegevoegt!Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 22 Jan 2013 om 08:25
Svenyboy04
Datum: Woensdag, 23 Jan 2013, 22:08 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik heb de lijst van Best Zoo Groetjes Sven^_^
Brullende Leeuwen
Bericht veranderd door: Svenyboy04 - Woensdag, 23 Jan 2013, 22:18
Bericht Ik heb de lijst van Best Zoo Groetjes Sven^_^ Bericht getypt door - Svenyboy04 Toegevoegd op 23 Jan 2013 om 22:08
legoman12324
Datum: Woensdag, 23 Jan 2013, 22:14 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
@ carnotaurus , wat klopt er dan niet aan want dit is alles wat ik weet
Bericht @ carnotaurus , wat klopt er dan niet aan want dit is alles wat ik weetBericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 23 Jan 2013 om 22:14
carnotaurus
Datum: Donderdag, 24 Jan 2013, 08:15 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
momenteel zijn we bezig met een groter systeem op te bouwen, en @ legoman12324 , nou ik zie toch maar bar weinig soorten in het oceanium! californische goudvissen, luipaardhaaien, koraalduivels en ook gilamonsters, cubaanse hutia's: er zijn veel meer soorten in het oceanium! en waar staat de boslemming, de mohrgazelle en het pinché-aapje? allemaal soorten uit blijdorp! maar de basis is er wel hoor!
Bericht momenteel zijn we bezig met een groter systeem op te bouwen, en @ legoman12324 , nou ik zie toch maar bar weinig soorten in het oceanium! californische goudvissen, luipaardhaaien, koraalduivels en ook gilamonsters, cubaanse hutia's: er zijn veel meer soorten in het oceanium! en waar staat de boslemming, de mohrgazelle en het pinché-aapje? allemaal soorten uit blijdorp! maar de basis is er wel hoor! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 24 Jan 2013 om 08:15
legoman12324
Datum: Vrijdag, 25 Jan 2013, 18:40 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ja maar dat heeft te maken dat ik van het oceanuim weinig dieren ken
Bericht Ja maar dat heeft te maken dat ik van het oceanuim weinig dieren ken Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 25 Jan 2013 om 18:40
renoe
Datum: Woensdag, 30 Jan 2013, 08:55 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Stagiaire
hier komt de lijst van aqua zoo buiten bergeend gewone zeehond kalkoengier roodpootsierama lachvogel of terwijl de kuukabuura (ik weet niet welke soort) blauwe ara geiten plofkippen keizertamarin stokstaartjes zebramangoesten vosmangoesten wasbeerhonden reuzenotters rode neusbeer rode duiker grijze kroonkraan vogel ocelot Chinese muntjak rode panda sneeuwuil europese oehoe amerikaans bever humbolt pinguïns zuidamerikaanse zeeberen beermarters aziatische kleiklauwotters wasberen ringstaartmaki's kroonmaki's hawaii gans jufferkraanvogel Chinese kraanvogel oostelijke grijze reuzenkangoeroe moeraswalibi emoe zwarte zwaan boliviaans doodshoofdaapje ooievaar roze pelikaan vari's oeverzwaluw Chileense pudu capibara zuid-Amerikaanse tapir europeese moerasschildpad roodwangschildpad en in april 2013 komen er gibbons!!!! binnen toepaja's rourouls sierschildpadden sissende kakkerlak rozenkever agaatslak guppy's egeltenrec rietvoorn ruisvoorn spiegelkarper betong bladsnijdermier griekselandscildpadden groene leguaan mangrove varaan een soort vleermuis fenekvosjes gele anaconda pijlgifkikkers afrikaanse kaaiman nacht aapjes madagaskardaggekko rode rattenslang bruine rat binnen zuid-Amerika kolenbrandschildpadden rode kardinaal agoeti een soort tamarin zomertaling en het bruinbehaarde gordeldier
Bericht veranderd door: renoe - Woensdag, 30 Jan 2013, 08:57
Bericht hier komt de lijst van aqua zoo buiten bergeend gewone zeehond kalkoengier roodpootsierama lachvogel of terwijl de kuukabuura (ik weet niet welke soort) blauwe ara geiten plofkippen keizertamarin stokstaartjes zebramangoesten vosmangoesten wasbeerhonden reuzenotters rode neusbeer rode duiker grijze kroonkraan vogel ocelot Chinese muntjak rode panda sneeuwuil europese oehoe amerikaans bever humbolt pinguïns zuidamerikaanse zeeberen beermarters aziatische kleiklauwotters wasberen ringstaartmaki's kroonmaki's hawaii gans jufferkraanvogel Chinese kraanvogel oostelijke grijze reuzenkangoeroe moeraswalibi emoe zwarte zwaan boliviaans doodshoofdaapje ooievaar roze pelikaan vari's oeverzwaluw Chileense pudu capibara zuid-Amerikaanse tapir europeese moerasschildpad roodwangschildpad en in april 2013 komen er gibbons!!!! binnen toepaja's rourouls sierschildpadden sissende kakkerlak rozenkever agaatslak guppy's egeltenrec rietvoorn ruisvoorn spiegelkarper betong bladsnijdermier griekselandscildpadden groene leguaan mangrove varaan een soort vleermuis fenekvosjes gele anaconda pijlgifkikkers afrikaanse kaaiman nacht aapjes madagaskardaggekko rode rattenslang bruine rat binnen zuid-Amerika kolenbrandschildpadden rode kardinaal agoeti een soort tamarin zomertaling en het bruinbehaarde gordeldier Bericht getypt door - renoe Toegevoegd op 30 Jan 2013 om 08:55